שי מימון, מספר 9, התפטר מ’ימינה’: “לא אפנה עורף למשפחות השכול”

מספר 9 בימינה, שי מימון, הגיש את התפטרותו מהרשימה בשל התנגדותו לממשלה • במפלגה חיכו להתפטרותו כדי לממש את החוק הנורבגי • "לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור" • יואב קיש: "טעות. צריך להישאר ברשימה ולייצג את העקרונות שבשבילם נבחר"
אריה ריבקינד
ה' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 11:01

שי מימון, מספר 9 בימינה, התפטר הבוקר (שלישי) מרשימת המפלגה, מאחר שסירב להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי ולתמוך בממשלת השמאל של בנט.

ב’ימינה’ המתינו להתפטרותו, כדי לאפשר לשרת הפנים איילת שקד להתפטר, ובכך להכניס לכנסת את יום טוב כלפון שתומך בממשלה.

שי מימון כתב בחשבונותיו ברשתות החברתיות: ”הגשתי הרגע ליו”ר הכנסת את התפטרותי מסיעת ימינה. לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור. לא אפנה עורף לחבריי ממשפחות השכול ונפגעי האיבה.

”הבטחנו כי לא נישען על מפלגה שתומכת בהמשך חלוקת משכורות למחבלים, שמבקרת מחבלים רוצחי יהודים בכלא, שמתנגדת למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי”.

מימון הודה כי הוויתור כואב לו מאד: “הוויתור עלתפקיד חבר כנסת  כואב לי מאוד ברמה האישית, לאחר שנתיים וחצי בהן פעל למען ימינה והצלחתה באופן יומיומי, אך העקרונות, הערכים והאמת מעל הכל. בכך, אני מאמין שאני מייצג נאמנה רבים מבוחרי מפלגת ימינה, שהפקידו את הקול שלהם בידינו בקלפי.

”התפטרותי אינה מקיימת את הקואליציה, והתנגדותי לא הייתה מפילה אותה, עקב העובדה שאינני ח”כ מכהן. על כן, אני מוצא לנכון לעמוד על העקרונות שלי ולהתפטר מהסיעה”.

מימון הבטיח: ”אמשיך בעזרת ה’ לפעול בזירה הציבורית למען ערכים שאני מאמין בהם, ולמען מדינת ישראל, ואהיה מוכן גם לשלם עבור כך מחיר אישי. בעז”ה נעשה ונצליח, עם ישראל חי”.

ח”כ יואב קיש הגיב: “טעות של שי מימון. צריך להישאר ברשימה ולייצג את העקרונות שבשבילם נבחר. ירצו להכניס אותו לכנסת שיכנס”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אותה גברת בשינוי אדרת
    15/06/2021 11:42
    אשדודי מודאג ומלא חרטה על ההצבעה לימינה
  1. התפטרותו ואי הישארותו הינה אותה נוכלות ובגידה בבוחריו הימניים שבחרו הרכב זה של הרשימה ע”מ שדעתו תהיה בדיוק במקום ה-9 ברשימת המועמדים, התפטרותו זהה בדיוק לתמיכה בממשלת ההונאה הגדולה ביותר בישראל של בוחרים ימניים

  2. עקרונות
    15/06/2021 14:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. נהדר שישנו אדם שנאמן לעקרונותיו ולא מחפש את הכיסא