בלשכת בנט אמרו “פייק ניוז”, אבל עמוס ידלין לא מכחיש שקיבל הצעה

האלוף במיל': "אני מכיר אותו, היה אצלי הרבה במכון, תדרכנו" • בלשכתו של נפתלי בנט הגיבו אמש על הדיווח כי הייתה פנייה לאלוף במיל' עמוס ידלין להתמנות לתפקיד ראש המל"ל: "פייק מוחלט" • הגולשים ברשתות החברתיות הגיבו בלעג על ההכחשה
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 10:05

האלוף במיל’ עמוס ידלין, לשעבר ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, לא מכחיש את חשיפת חדשות 13, כי קיבל הצעה מנפתלי בנט להתמנות לראש המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה.

”בנט איש מאוד מוכשר, אני מכיר אותו, היה אצלי הרבה במכון, תדרכנו, עשינו עבודה בתקופת הקורונה ביחד”, סיפר ידלין לרזי ברקאי בגלי צה”ל. “קשה לי להאמין שב-12 השעות מאז שהושבעה ועד שפורסמה הידיעה… תראה מה הוא היה צריך לעשות: להכין נאום, להישבע אמונים, לוודא שכולם מצביעים, לקיים ישיבת ממשלה, לבצע חפיפה עם קודמו, לקבל תדרוכים חשובים ושיחה עם הנשיא ביידן”.

ידלין אמר לרזי ברקאי: “אני שמעתי כמוך ברדיו שראש הממשלה ממליץ לשרים להשאיר את המנכ”לים ולא למהר למנות חדשים, ושמעתי שהאריך בינתיים את תפקידו של מאיר בן שבת שהוא ראש מל”ל מנוסה. עסקתי בביטחון לאומי, כל חיי עסקתי בקיומן של תוכניות גרעין מאיימות על מדינת ישראל”.

הודיה כריש חזוני, הכתבת המדינית של מקור ראשון, צייצה אמש על הידיעה: “בלשכת ראה”מ טוענים לגבי הפרסום על פנייה לעמוס ידלין לגבי תפקיד ראש המל”ל: פייק מוחלט”.

הגולשים הגיבו כולם בלעג: “בימינה מה שמכחישים סימן שזה נכון”.

ידלין, לשעבר ראש אגף המודיעין ונספח צה”ל בוושינגטון, הוא איש שמאל.

ילדין, שכיהן כיו”ר המכון למחקרי ביטחון לאומי – מכון בעל אורנטצייה שמאלנית –  שיבח את ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על ביצוע תוכנית ההתנתקות, וציין כי “אם הייתי יכול, הייתי שם כל יום פרח על הקבר של אריאל שרון על ששחרר את ישראל מ-1.7 מיליון פלסטינים”.

בינואר 2015 הודיע על הצטרפותו למחנה הציוני, ויצחק הרצוג וציפי לבני הכריזו עליו כמועמדם לתפקיד שר הביטחון.

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הביע תמיכה בכחול לבן.

הדיווח גרר ביקורת מצד ח”כים ואישי תקשורת מימין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות