הצערת עור הפנים בלייזר: פוטונה D4 הצערה, החלקה, מיצוק וגמישות בטיפול אחד!

זה הזמן להצטרף לסלבס המפורסמים בעולם ולעבור טיפול הצערת עור הפנים בלייזר עם המילה האחרונה בעולם האסתטיקה והיופי • מהי טכנולוגית D4? כיצד היא מצעירה את העור? מהם היתרונות הבולטים של הטכנולוגיה, ומה הופך אותה למבוקשת ביותר?
תוכן שיווקי
ה' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 01:11

הפנים שלנו חושפות את גילנו. ככל שאנו מתבגרים, מופיעים על פנינו קמטוטים וקמטים והעור שהיה גמיש וחלק מאבד מהאלסטיות והחיוניות שלו. אם בעבר היו אלו ניתוחים פולשניים וכואבים המצריכים זמן החלמה ארוך, הרי שהיום ניתן להשיב את הזמן לאחור בקלות ובמהירות הודות לטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם האסתטיקה והיופי ובראשן טכנולוגית הלייזר פוטונה D4, המשלבת 4 טכניקות לייזר – ומביאה להצערת הפנים ולתוצאות מושלמות ללא כל פעילות פולשנית.

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מביאים אליכם את המילה האחרונה בעולם הטיפוח והיופי. זה הזמן להצטרף למאות סלבס שכבר גילו את סוד העור הצעיר ולעבור טיפול הצערת עור הפנים בלייזר עם פוטונה D4 לתוצאות חסרות תקדים המשיבות את הזמן לאחור.

הצערת עור הפנים – הטכנולוגיה שמחזירה לאחור את הזמן

טכנולוגיית D4 של FOTONA להצערת עור הפנים בלייזר היא הטיפול הייחודי והמתקדם ביותר בעולם לחידוש, ריענון, הצערה והחלקת קמטים המביאה לתוצאות הטובות בעולם המתקבלות בתוך זמן קצר.

הטיפול משלב 4 טכניקות שונות אשר מעניקות תוצאה מושלמת. האזורים בהם מתקבלות התוצאות הטובות ביותר הן : פנים, צוואר, מחשוף, זרועות, בטן, רגליים ועוד. הטיפול בטכנולוגית הלייזר פוטונה D4 מחדש את עור הפנים וממריץ את קצב ייצור הקולגן והסקרטין המביא לתוצאות מושלמות.

זוהי השיטה המתקדמת ביותר כיום המעניקה סוג של פילינג עמוק לעור הפנים ומסירה עור מת המביא למראה זוהר יותר.

כיצד מתבצע טיפול הצערת עור הפנים באמצעות פוטונה D4

במהלך הטיפול מתבצעת צריבה מבוקרת וקפדנית של נקודות מיקרוסקופיות על העור עד לשכבת הדרמיס. פעולה זו מביאה לקילוף עור הפנים ולהתחדשות שכבת העור התחתונה המייצרת עוד ועוד תאים וקולגן חדש. באמצעות הטיפול, העור “מוכרח” לחדש את עצמו ולמלא את הקמטים.

זהו הטיפול המתקדם ביותר מסוגו המבוצע בשיטת הפוטו רג’וביניישן (אנרגיית אור IPL) היוצרת חימום עמוק של שכבת הדרמיס והקולגן המביא להמרצה וחידוש העור בצורה טבעית ולתוצאות מדהימות של הפחתת קמטוטים ושיפור דרמטי במראה עור הפנים. הטיפול המתקדם ביותר בעולם, משלב מספר ידיות בעלות אורכי גל שונים המותאמים לסוגי עור שונים.

שילוב של עוצמה, דיוק ומערכת קירור חדישה ומתקדמת הפועלת בתדרים מבוקרים השומרים על העור, מרעננים אותו ומחדשים את התאים, מביא להסרת קמטוטים ולתוצאה של מראה עור זוהר וצעיר יותר.

מחקרים קליניים קבעו פוטונה D4 הוא  הטיפול המתקדם והאפקטיבי ביותר להצערת העור.

הצערת עור הפנים עם פוטונה D4 – כל היתרונות
  • דיוק חסר תקדים– הטיפול מאפשר שליטה מדויקת בעומק החדירה לשכבות העמוקות של העור כפי שלא היה ניתן בעבר ובכך חוסך את ההליך הניתוחי ומספק תוצאות מושלמות ללא צורך בפולשנות.
  • 4 אפקטים בטיפול אחד – SUPERFICIAL, PIANO, FRAC3, SMOOTH כאשר שילובן של ארבעת השיטות נחשב לפריצת דרך טכנולוגית בתהליך חידוש והצערת העור ומלחמה בסימני הגיל.
  • תוצאות מהירות – תוצאות תוך זמן קצר תוך טיפול אחד או שניים וזאת הודות לטכנולוגית D4 הפועלת על העור בארבעה אפקטים בו זמנית.
  • פעילות מקטעית – הטיפול מתמקד רק באזור הספציפי הדורש טיפול כך שנשארים מקטעי עור סביב המסייעים בהליך הריפוי והתחדשות העור.
  • טיפול לא פולשני – הטיפול אינו כרוך בכאבים
  • טיפול ע”י מומחים– הטיפול מתבצע על ידי צוות רופאים מומחה בעל ניסיון בטיפול בטכנולוגית D4 להצערת העור.
האזורים המטופלים בפוטונה D4 לתוצאות מושלמות
  • מרקם הפנים משתפר תוך הצערה והחלקה של העור.
  • חיזוק ומיצוק שרירי המצח
  • הבהרת כהויות ושקעים מתחת לעיניים
  • הרמה, החלקה ומתיחה של המשולש התחתון של הפנים
  • אפקט מילוי קמטי הבעה וקמטים סביב העיניים
  • אפקט הענקת נפח לשפתיים
  • מתיחה והצערה של אזור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף.
  • החלקה, פילינג ומתיחת שכבת העור העליונה.
טיפול הצערת עור הפנים בלייזר – כל השאלות והתשובות

מהן מטרות הטיפול?

להצעיר, למתוח ולמצק את אזור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף.

האם הטיפול בטוח?

זהו טיפול חדשני, מאושר FDA (משרד הבריאות האמריקאי) בעל התקנים המחמירים ביותר. הטיפול מבוצע רק על ידי רופאים שעברו הכשרה מקצועית.

כיצד מתבצע הטיפול ?

הטיפול מבוצע על ידי צריבה מבוקרת וקפדנית של נקודות מיקרוסקופיות על העור עד שכבת הדרמיס. הטיפול משלב 4 ידיות שכל אחד מהן בעלת אורך גל שונה המותאם לסוגי העור השונים. בנוסף, מערכת קירור חדישה ומתקדמת עובדת בתדרים מבוקרים השומרים על העור, מרעננים ומחדשים את התאים ועל ידי כך מביאים להסרת הקמטוטים ולמראה עור זוהר וצעיר יותר.

מתי ניתן להבחין בתוצאות?

תוצאות ניכרות כבר בשבועיים הראשונים שלאחר הטיפול. בתוך שלושה חודשים מסיום ההליך ניתן לראות תוצאות מושלמות.

הטיפול המתקדם ביותר להצערת עור הפנים במרכזים המובילים ברחבי הארץ

אם אתם חולמים על עור פנים צעיר, זוהר ומתוח, זה הזמן לגלות את הטכנולוגיה המובילה בעולם להצערת עור הפנים ללא ניתוח וללא כאבים. טובי הרופאים והמטפלים  של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מטפלים בהצלחה באמצעות טכנולוגית D4 מבית פוטונה, ולהם ניסיון של מאות מטופלים מרוצים.

קבעו פגישה ללא התחייבות וללא עלות וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול הצערת עור הפנים בלייזר בהתאמה אישית לסוג העור ומצב המטופל/ת לקבלת עור צעיר, מוצק, זוהר וללא קמטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות