הסרת נגעי עור: מחירים, סוגי נגעים והמרכזים המובילים שליד ביתך

אילו טיפולים מתקדמים יש בתחום הסרת נגעי העור? מהם המחירים המומלצים להסרת נגעי עור? היכן נמצאים המרכזים המתקדמים להסרת נגעי עור ללא צלקת? מהן הסיבות להסרת נגעי עור? • כל השאלות והתשובות על הסרת נגעי עור בלייזר!
תוכן שיווקי
ה' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 00:30

נגעי עור הנם קבוצה של נגעים המופיעים על עורנו בצורות שונות, ביניהם: סרחי עור, נקודות חן, שומות, נימים בולטים, יבלות, קסנטלזמות, אקנה, צלקות, המנגיומות ועוד.

נגעי עור אינם מסוכנים בריאותית, אך הם עשויים להיות מטרד אסתטי של ממש, הפוגע בדימוי העצמי.

טיפולים שונים מבטיחים הסרת נגעי עור בצורה יעילה ובטוחה אך הטיפול המתקדם, המהיר והיעיל ביותר בעולם להסרת נגעי עור הוא טיפול באמצעות טכנולוגית לייזר חדשנית. זהו הטיפול היחיד המותאם במדויק לסוג הנגע, גודלו ומיקומו ומביא לתוצאות מושלמות.

רשת המרכזים האסתטיים “לייזר פרו” בפריסה ארצית, המבצעת טיפול הסרת נגעי עור בגבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, קריית חיים, אשדוד, אשקלון, כפר סבא, באר שבע, נתניה, כרמיאל, בני ברק, עפולה, חיפה, קריית מוצקין, קריית ביאליק, אריאל, חצור הגלילית – מאפשרת לכם הסרת נגעי עור מכל הסוגים בטכנולוגית לייזר לתוצאות חסרות תקדים של עור אחיד וחלק, ללא סימן או צלקת.

סוגי נגעי עור נפוצים

סרחי עור – אלו נגעי עור הבולטים מעל העור ומהווים מטרד אסתטי. לרוב, מופיעים באזור החזה, בית השחי, העפעפיים ובאזורים בהם מצויים קפלי עור הדרך הטובה ביותר לטיפול הסרת סרחי עור היא בלייזר לתוצאה מושלמת.

נקודת חן – נקודות חן נוצרות בעקבות שגשוג של תאים מלנוציטים בשכבת הדרמיס או האפידרמיס בעור. הן יכולות לבלוט מעל פני העור או להיות שטוחות. הסיבה להופעתן היא תורשתית אך הן עשויות להופיע גם בעקבות חשיפה מרובה לשמש.

נימים– נימים הנם כלי הדם הקטנים ביותר בגוף. קוטרם נע בין 5-10 מיקרומטרים בלבד והם משמשים את הגוף כצינור המעביר דם מן העורק לווריד. כאשר קיים עומס על הנימים, הם מתרחבים והופכים בולטים בצבע כחלחל ובצורת קורי עכביש.

יבלות – יבלות ויראליות נוצרות בעקבות זיהום השייך לנגיף הפפילומה. יבלות ברגליים עלולות להכאיב בעת דריכה ואף להזדהם.

קסנטלזמה – הנו נגע בעפעפיים הנובע משקיעת משקע שומני העשוי בדרך כלל כולסטרול באזור. נגעים אלו אינם מסוכנים לבריאות אך הם מהווים מטרד אסתטי. קסנטלזמות מופיעות בשכיחות גבוהה בקרב אנשים בעלי רמות כולסטרול גבוהות.

המנגיומה – אלו הם נגעים עוריים בגווני אדום מבריק עד סגול. הן מורכבות מנימי דם זעירים הממוקמים סמוך לפני העור. להמנגיומות נטייה להתפתח הן בגודלן והן במספרן ולכן, חשוב להסירן לפני שהן מתפשטות.

שומות – נגעי עור הבולטים מעל פני העור. לרוב, שומות יופיעו בצבע חום או שחור ולעיתים הן עשויות להיות שעירות. חלקן של השומות הוא מולד אך רובן של השומות מופיעות  בין גילאי 20-30. גם היריון ושינויים הורמונליים עשויים לגרום להופעתן של שומות.

כל הסיבות להסרת נגעי עור

הסרת נגעי עור מסיבה אסתטית

זוהי הסיבה הפופולרית ביותר להסרת נגעי עור. סרחי עור עלולים להיות בולטים או מרובים ולפגוע בדימוי העצמי של המטופל כאשר הם מפריעים לו מבחינה אסתטית במיוחד כאשר הם ממוקמים באזורים חשופים כגון הפנים, הצוואר או הידיים.

טיפול הסרת נגעי עור בלייזר יביא לתוצאה הטובה ביותר של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

הסרת נגעי עור מסיבה תפקודית

כאשר נגע עור בולט על גבי הפנים ומפריע בעת הגילוח או כאשר שומה או נגע עור בולטים מעל פני העור ומתחככים בתכשיט, עלול הדבר להביא לדימום וכאבים. סיבה זו תוביל לטיפול הסרת הנגע.

הסרת נגעי עור בשל סיבה רפואית

כאשר מתעורר חשד כי מדובר בנגע ממאיר או בנגע העלול להתגלות בהמשך כממאיר, נדרש אבחון מעמיק ולשם כך יש להוציא את הנגע בשלמותו.

השיטה להסרת נגעי עור נקבעת על פי הסיבה להסרתם. הסרה מסיבה אסתטית תוביל לרוב לטיפול בטכנולוגית לייזר המביא לתוצאות של עור אחיד וחלק ללא צלקת ואילו כאשר הסיבה היא רפואית ויש צורך לאבחן את הנגע, ישתמשו הרופאים בשיטה כירורגית על מנת להסירו מהשורש ולשלוח אותו לבדיקה פתולוגית.

שיטות טיפול להסרת נגעי עור

טיפול הסרת נגעי עור בגלי רדיו – טיפול זה מתאים לנגעי עור מורמים או בולטים מעל פני העור. טכנולוגית גלי הרדיו, מחממת את הנגע ומבצעת החלקה שלו לפני העור. מאחר ולא מעורב בטיפול חיתוך עמוק, הסרת הנגע קלה יותר והחלמתו הטבעית של העור מסתיימת כעבור שבועות ספורים בתוצאה טובה מאוד.

הסרת נגעי עור במחט חשמלית – טיפול זה מתבצע בנגעים שפירים בלבד. הטיפול מתאים להסרת נגעי עור שטוחים. בתהליך הצריבה במחט חשמלית, נוצר גלד ולאחריו מתחיל הליך החלמה טבעי של העור המותיר אותו חלק ואחיד כעבור זמן.

הסרת נגעי עור בסולקודרם או בחנקן נוזלי – אלו חומצות אורגניות המתבססות על יוני נחושת המשמשים לטיפול בהסרת נגעי עור שפירים למטרה אסתטית. החומצות גורמות להיווצרות כוויה באזור הנגע ולעיתים נשארות צלקות בהירות לאחר הטיפול.

הסרת נגעי עור בשיטה כירורגית – היתרון המרכזי בשיטה הוא הסרת הנגע בשלמותו על מנת לשלוח אותו לבדיקה פתולוגית ולאבחן את הנגע כשפיר או ממאיר. חסרונה הבולט של השיטה היא בצורך להסיר את הנגע בשלמותו מהשורש הדורש חיתוך עמוק ותפרים. פעולות המותירות צלקת.

הסרת נגעי עור בטכנולוגית לייזר – שיטה זו נחשבת לאפקטיבית, המהירה והקלה ביותר המביאה לתוצאות מושלמות. טכנולוגית הלייזר החדשנית, מאפשרת שליטה באורך הגל ובחום הנפלט מהמכשיר בהתאמה מדויקת  לסוג הנגע, מיקומו וגודלו ובכך, מתקבלת תוצאה מושלמת של עור אחיד וחלק ללא גרימת נזק לרקמה הבריאה סביב הנגע.

קרני הלייזר מאדות את המים שבתוך התאים המרכיבים את הנגע, מייבשות אותו ויוצאות גלד עדין. פעולה זו מאותתת לעור להתחיל בהליך החלמה והתחדשות של העור המביא לבסוף לתוצאה מושלמת.

הסרת נגעי עור בלייזר – כל מה שרצית לשאול

מתי מומלץ להסיר נגעי עור בלייזר?

טיפול בלייזר נחשב לאסתטי והטוב ביותר הקיים, המביא לתוצאה של עור חלק ואחיד. מומלץ לטפל באמצעות לייזר כאשר נגעי העור מפריעים מבחינה אסתטית או תפקודית וכאשר נגעי העור שפירים ותקינים מבחינה בריאותית.

האם הטיפול בלייזר כואב?

הטיפול בלייזר אינו כואב אלא יוצר תחושת חימום או פולס רגעי הנמשך כמה שניות בודדות.

האם ניתן להסיר נגעי עור בפנים?

מומלץ להסיר נגעי עור מהפנים רק בטכנולוגית לייזר מאחר והתהליך הטיפולי מבוקר ומאפשר קבלת תוצאות אסתטיות טובות במיוחד. תהליך ההחלמה בטיפולי לייזר באזור הפנים הוא הטוב ביותר ומותיר את העור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

אילו סוגי נגעי עור ניתן להעלים בלייזר ?

טכנולוגית הלייזר מאפשרת להסיר את כל סוגי נגעי העור הן שטוחים והן בולטים ביעילות ומהירות. ביניהם: נקודות חן, שומות, סרחי עור, קסנטלזמות, יבלות, נימים ועוד.

מהם אמצעי הזהירות לאחר טיפול הסרת נגעי עור בלייזר ?

לאחר טיפול הסרת נגעי עור בלייזר, חשוב לשמור על העור ולהגן עליו על ידי תכשירי הגנה מפני שמש עד להחלמתו הסופית.

באיזו עונה בשנה מומלץ לבצע טיפול הסרת נגעי עור ?

טיפול הסרת נגעי עור בלייזר ניתן לביצוע בכל ימות השנה ללא הגבלה של סוג עור כהה או בהיר.

כמה טיפולים נדרשים להסרת נגעי עור ?

לרוב, מספיק טיפול אחד. לעיתים, נדרש טיפול נוסף או שניים לחיזוק התוצאה הסופית. התשלום עבור הטיפול הוא חד פעמי עד להסרתו הסופית של הנגע.

הסרת נגעי עור בלייזר – מחיר

ברשת המרכזים האסתטיים “לייזר פרו” מודעים לגורם המחיר בהחלטת המטופל לעבור טיפול הסרת נגעי עור ולכן, המחיר ברשת אטרקטיבי במיוחד ונע בינן 500-800 שקלים(תלוי בגודל ובסוג הנגע), ובהסרת כמות גדולה יותר של נגעים יורד המחיר משמעותית פר נגע.

הטיפולים מתבצעים על ידי מומחים, בטכנולוגית הלייזר המתקדמת בעולם, במחיר משתלם בהשוואה למחירי הסרת נגעי עור בשיטות אחרות.

טכנולוגיות הלייזר המובילות במרכזי המומחים בפריסה ארצית

למומחים של המרכזים האסתטיים לייזר פרו בפריסה ארצית, ניסיון רב בטיפול הסרת נגעי עור בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר.

אם אתם מעוניינים להסיר נגעי עור מסיבה אסתטית או תפקודית, קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של “לייזר פרו” וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול הסרת נגעי עור בלייזר, המאפשר התאמה מדויקת של כל טיפול וטיפול לסוג הנגע, גודלו ומיקומו לתוצאה מושלמת של עור אחיד וחלק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות