‘הרכב נקרע’: חתן חרדי בן 22 נהרג בתאונה שבוע לפני החתונה

חתן חרדי נהרג בתאונת דרכים קטלנית כשרכבו התנגש במשאית בכביש 90, סמוך לעוג'א אתחתא • החתן היה בדרכו חזור מתפילה בציון הרשב"י במירון • מפקד בכב"ה: "נגלה לעינינו מחזה קשה כאשר הרכב הפרטי 'קרוע' מעצמת המכה ונהג הרכב נמצא במקומו במצב של 'איבוד צלם אנוש'"
חיים טוויל
ה' תמוז התשפ"א / 14.06.2021 22:13

חתן חרדי, בן 22, נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים קטלנית בין משאית לרכב פרטי בכביש 90 בבקעת הירדן – סמוך לעוג’א אתחתא.

החתן שאמור היה להתחתן ביום רביעי הבא, עשה את דרכו חזרה מתפילה בציון הרשב”י במירון, כאשר התרחשה התאונה הנוראה.

התאונה אירעה סמוך לשעה בשעה 18:30. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהוזעקו לזירה קבעו במקום את מותו של נהג הרכב, והעניקו טיפול רפואי לנהג המשאית שנמצא באורח קל.

ההרוג חולץ מהרכב על ידי לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון, לאחר שהרכב התרסק ונמעך לגמרי מעוצמת ההתנגשות.

רשף יוסי דהרי מפקד המשמרת: “כשהגענו למקום האירוע נגלה לעינינו מחזה קשה של תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית כאשר הרכב הפרטי ‘קרוע’ מעצמת המכה ונהג הרכב נמצא במקומו במצב של ‘איבוד צלם אנוש’.

”כוחות הרפואה קבעו מוות על נהג הרכב. לאחר מכן החלנו בפעולות חילוץ קשות ומורכבות באמצעות כלים הידראוליים על מנת לפעול לחילוצו של ההרוג בזהירות המרבית וברגישות לכבוד המת”.

פראמדיק מד”א רומן בלמן וחובש רפואת חירום במד”א דניאל מוסאי סיפרו: “ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר בשנות ה-30, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום. נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל”.

אסף ברוכי, מפקד זק״א מרחב בנימין: “מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב פרטי. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות. הנהג הצעיר נלכד בתוך הרכב המרוסק כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. יחד עם צוותי הכיבוי חילצנו אותו כשהוא ללא רוח חיים. פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה”.

גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי.

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות