ויס התכתשה עם אמסלם: ‘כשאתה מדבר איתי, לא לנפנף ביד’ • צפו

ח"כ אמסלם תקף את אופן הסיקור של השבעת ממשלת השמאל - והפרשנית של חדשות 12 נזפה בו: "אתה לא תגיד 'ראיתי אותה'. אל"ף יש לי שם. סליחה, תוריד את היד, אתה לא תצביע לעברי" • מה הגיב הח"כ מהליכוד?
אבי כץ
ד' תמוז התשפ"א / 14.06.2021 20:08

עימות חריף פרץ היום (שני) באולפן ‘חדשות 12’, בעת שח”כ דודי אמסלם קבל על הסיקור האוהד של השבעת ממשלת השמאל של בנט-לפיד לעומת זה של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו.

לאחר שאמסלם סימן בידו לעבר הכתב ירון אברהם והפרשנית דנה ויס – היא אמרה לחבר הכנסת: “אתה לא תגיד ‘ראיתי אותה’, אל”ף יש לי שם. סליחה, תוריד את היד, אתה לא תצביע לעברי”.

ח”כ אמסלם תהה: “את תגידי לי איך לדבר? אני מכבד אותך מאוד. אני שומע אותך כבר חודשים. וחושב שאת בנאדם שמח”.

ויס תקפה את חבר הכנסת: “אתה תדבר אליי בכבוד… חבר הכנסת אמסלם, אני שמחה שזה מה שאתה חושב. אני גם מבינה שזה עוזר לך לחשוב את הדברים האלה. אתה לא תחליט אם אני שמחה או לא שמחה. ואם אתה יכול בבקשה, כשאתה מדבר איתי, לא לנפנף ביד כי זה לא נעים”.

בתגובה ח”כ אמסלם הבהיר למגישים: “אם אתם לא רוצים, אל תזמינו אותי”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עבד נרצע
    14/06/2021 20:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עבד כי ימלוך

  2. ממשלת הרשע וכפויי טובה. ביבי הציל מדינה שלמה. הנאצים הרגו 7 מיליון יהודים. ביבי הציל 7 מיליון. לבד. כל כפוי טובה לביבי הגדול ישלם מחיר יקר מאוד. שלמה המלך פסק. לא תמוש רעה מביתו. נורא ואיום. לא הייתי יושן במקומם
    15/06/2021 01:18
    יודי 1
  3. ממשלת הרשע וכפויי טובה. ביבי הציל מדינה שלמה. הנאצים הרגו 7 מיליון יהודים. ביבי הציל 7 מיליון. לבד. כל כפוי טובה לביבי הגדול ישלם מחיר יקר מאוד. שלמה המלך פסק. לא תמוש רעה מביתו. נורא ואיום. לא הייתי יושן במקומם

  4. אישה דו פרצופית. כנסו:
    15/06/2021 01:29
    בעלת שני הפרצופים
  5. לא ברור מה יותר- מצחיק או הזוי – שגברת שמנופפת בידיים ומפריעה בחוצפה רבה ובגסות רוח איומה לעיתונאי אמירתי באמצע שידור כתבה, מתחסדת לה לפתע ומבקשת להתחזות ל”מתורבתת” המבקשת ללמד אחרים (חחח…) שיעור בהליכות ונימוסין, ובעיקר דיבור ללא ידיים (חחח…). פשוט לא ייאמן. איזו עזות מצח וחוצפה יש לה. אפילו מינימום של בושה וכבוד עצמי אין לה. פשוט, עצוב והזוי, בו זמנית, שזה מה שאנו נאלצים לראות על גבי המסך מדי יום ביומו.

  6. אישה דו פרצופית. כנסו שוב:
    15/06/2021 01:49
    בעלת שני הפרצופים
  7. מי שכינתה מישהו אחר “ילד קקות” ואח”כ התנצלה על כך, כנראה שמקור הסרחון נעוץ אך ורק בה ולא באף אחד אחר. על ראש הגנב בוער הכובע, ושלא תתחזה לנו לפתע לכאילו מתורבתת. זה לא עושה על אף אחד רושם.

  8. יעכנע
    15/06/2021 14:56
    ד
  9. וייסה היא יאכנע שמדברת אך ורק מפוזיציה, תמיד נגד הימין, פתאום מתיפיפת. לא מאמינים לך. את אולי חושבת שענית שם “יפה” אבל האמת היא בצד של אמסלם, בין אם את מבינה את זה או לא. נמאס ממך.