הרב צבי טאו על סמוטריץ: חסידותו היתרה מנעה הקמת ממשלת ימין

חרדים 10
|
ד' תמוז התשפ"א / 14.06.2021 14:15
נשיא ישיבת הר המור ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם: “ראו איך חסידותו היתרה של ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מונעת הקמת ממשלה אשר בה ישראל בפנים וערבים בחוץ נמנעים, ומביאה עלינו חלילה ממשלה עם ערבים בפנים והיהדות בחוץ”

נשיא ישיבת הר המור, הגאון רבי צבי טאו, מותח ביקורת על יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ – ורומז כי התנגדותו לרע”מ מנעה הקמת ממשלת ימין.

בהקלטה שפורסמה על ידי העיתונאי יאיר שרקי בחדשות 12 נשמע מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם אומר: “כבר אמר החכם מכל אדם: ׳אל תהי צדיק הרבה’. ראו איך חסידותו היתרה של ח”כ בצלאל סמוטריץ מונעת הקמת ממשלה אשר בה ישראל בפנים וערבים בחוץ נמנעים, ומביאה עלינו חלילה ממשלה עם ערבים בפנים והיהדות בחוץ”.

הבוקר הבהיר סמוטריץ, בראיון לרשת ב’ מדוע לא היה מוכן להיות חלק מממשלה שמסתמכת על מפלגת רע”ם, אותה הגדיר “מפלגה תומכת טרור” הגרועה מהרשימה המשותפת: “יש הבדל גדול אם הימין מכשיר ישיבה עם הערבים או השמאל עושה זאת”.

הוא הדגיש: “בנט וסער אתמול לא הסתפקו ברע”ם, טיבי חיכה מחוץ למליאה, הם הסכימו להקים ממשלה בתמיכת המשותפת. התנועה האסלאמית יותר מסוכנת. זו מפלגה שחותרת תחת קיומנו”.