שקד בטקס חילופי השרים: “אפעל להחזיר את המסתננים לארצם”

השרה איילת שקד בטקס חילופי השרים במשרד הפנים: "אאמץ את החלטה של יתרו חותן משה ואמנה שרי אלפים ומאות" • "מדינת ישראל היא מדינה יהודית, אפעל בכל כוחי ליישם מדיניות הגירה אחראית"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"א / 14.06.2021 13:22

במשרד הפנים נערך בצהריים (שני) טקס חילופי שרים בהשתתפות השר היוצא יו”ר ש”ס אריה דרעי והשרה הנכנסת איילת שקד מימינה.

השרה שקד אמרה בטקס: “במשא ומתן הקואליציוני הייתי יכולה לבחור איזה משרד שרציתי ובחרתי לבוא לפה. משרד הפנים הוא אחד המשרדים הכי חשובים של מדינת ישראל. כשרת משפטים ישבתי עם נציגי הפנים וראיתי כמה הוא חשוב לכל אזרח ולחברה בישראל. היום אנחנו כאן בלי מסכות ובלי הקורונה כי הרשויות המקומיות עשו עבודה טובה”.

היא הצהירה: “אאמץ את החלטה של יתרו חותן משה ואמנה שרי אלפים ומאות. אאציל סמכויות לשלטון המקומי. מדינת ישראל היא מדינה יהודית, אפעל בכל כוחי ליישם מדיניות הגירה אחראית, תוך מתן מענה הולם במצבים הומניטריים מבוססים. אפעל להשיב מסתננים לארצם ולעודד יציאה מרצון למדינות שלישיות בטוחות”.

שקד הוסיפה:  “מדינת ישראל נמצאת במשבר דיור כבר הרבה שנים. בשנה האחרונה יש ירידה משמעותית בהתחלות בניה, בהקצאת קרקעות, במתן היתרים, וקיימת עליה במחירי הדיור. למשרד הפנים קיימים כלים רבים שיכולים לתת מענה ראוי למשבר זה. אפעל במרץ לקיצור וזירוז הליכי התכנון, להגדלת היצע הדיור, לזירוז מתן אישורי תוכניות, לקיצור זמנים וּלפישוט הליכי קבלת היתרי בניה”.

היא הבטיחה: “אפעל ליישום הרפורמה ברישוי עסקים, כך שבעלי עסק ועצמאיים לא ידרשו להתמודד מול מספר רב של רגולטורים שונים ושהליך קבלת הרישיון יהיה מונגש, ידידותי וקל.

“אני מאמינה שיש לפעול בכל הכוח לתיקון עיוותים בירוקרטיים, הפחתת רגולציה, ליצירת שיתופי פעולה בין גורמי השלטון השונים, צמצום פערים בין שכבות שונות באוכלוסייה, שמירה על גבולותיה וצביונה של המדינה. ומעל הכל, שמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות