“רעב לשוב לשלטון”: יעקב אחימאיר מסביר איך נתניהו יתנהל מעכשיו

איש התקשורת הוותיק סיכם את כהונת ראש הממשלה בנימין נתניהו וקבע: "בנט צריך להתגבר על מנהיג אופוזיציה שיהיה תקיף, לוחמני, עקשן ובעיקר מי שרעב לשוב לשלטון"
חרדים 10
ג' תמוז התשפ"א / 13.06.2021 09:44

העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק יעקב אחימאיר התראיין הבוקר (ראשון) ב-103FM והתייחס לסיום כהונתו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו.

אחימאיר התייחס להישגיו של ראש הממשלה ויכולותיו כמדינאי.

“אנחנו לא יכולים לבטל את הכישרונות שלו, הרטוריקה שלו, הכריזמה שלו, הניסיון שלו. כאשר מדברים על ירושת נתניהו יש כאלה ששואלים עצמם – רגע, יש לו יורש ראוי, כפי שאנחנו מכירים אותו לאחר ניסיון של כל כך הרבה שנים כראש ממשלה?”, אמר העיתונאי שהוסיף: “יש כאלו שקוראים לו קוסם. הוא אולי לא תמיד הצליח, אבל בשבוע אחד שהוא כיהן כראש ממשלה, הוא היה בפגישות בבית הלבן ובקרמלין. איפה היה לנו מדינאי כזה?”

אחימאיר נשאל על ידי השדרנים אם נתניהו מסמל את האליטה או דווקא את המאבק באליטות – והשיב: “גם הוא וגם משפחתו, אביו ואמו המנוחים, הם משפחה ברוכת כישרונות. לקרוא לזה אליטה? זו מתת אל, לא דבר שנתניהו המציא. הוא אדם שיודע להופיע כמו שאומרים, באו”ם, בקונגרס האמריקני מאחורי גבו של נשיא ארה”ב אובמה ועכשיו הוא עומד להוות אתגר קשה ביותר בפני נפתלי בנט, שצריך להתגבר על מנהיג אופוזיציה שיהיה תקיף, לוחמני, עקשן ובעיקר מי שרעב לשוב לשלטון”.

הוא הוסיף: “למרות כל המתקפות החריפות, הקשות, על נתניהו ומשפחתו, למרות הנושא המשפטי, התקשורת אשר ברובה עוינת לנתניהו, למרות זאת הוא זוכה באופן קבוע לעמוד בראש המפלגה הגדולה ביותר בישראל. יש בו משהו שמושך לא רק חוג זה או אחר בחברה הישראלית אלא מגוון גדול של החברה הישראלית לדעתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות