‘פשיטת רגל, חרפה’: מראענה יו”ר העובדים הזרים, קריב יו”ר החוקה

יעקב אשר על מינוי הח"כ הרפורמי: "איש לא יוכל לעצור את הסכנה הצפויה בוועדת החוקה למעמד הרבנות וביה"ד" • אבתיסאם מראענה, שהביעה בעבר תמיכה במחבל ג'יהאד איסלאמי והתגאתה שלא עמדה בצפירה, תכהן כיו"ר הוועדה לעובדים זרים • ח"כ אופיר סופר: "ממשלת שמאל מלא-מלא"
אריה ריבקינד
ג' תמוז התשפ"א / 13.06.2021 01:59

הערב (מוצאי שבת) כאשר החלו להתפרסם השיבוצים  של מפלגות השמאל הוכו ראשי הסיעות החרדיות בהלם בעיקר מהמינוי של ח”כ גלעד קריב, הרפורמי ממפלגת העבודה, לתפקיד יו”ר ועדה החוקה.

ח”כ יעקב אשר, יו”ר ועדת החוקה היוצא, תקף את ממשלת השמאל של בנט: “הפקדת צומת העצבים הרגיש של החקיקה והפיקוח על ביהמ”ש וביה”ד הרבניים בידי גלעד קריב היא פשיטת רגל ערכית. איש לא יוכל לעצור את הסכנה הצפויה בוועדת החוקה למעמד הרבנות וביה”ד אל מול ביהמ”ש. בנט, סער, שקד, אלקין ואורבך, החרפה הזאת תרשם על שמכם!”.

קריב צייץ: “נרגש מהמינוי הצפוי לתפקיד יו”ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ומודה לחברתי יושבת ראש מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, על האמון. כמי שהשתתף בדיונים בוועדה החל משנת 2003 כנציג התנועה הרפורמית, אני נרגש מהמחשבה לשבת על הכסא של אמנון רובינשטיין, מיכאל איתן, מנחם בן ששון ורבים טובים אחרים. מתרגש וחש אחריות גדולה”.

גם המינוי של ח״כ אבתיסאם מראענה, שהביעה בעבר בין היתר תמיכה במחבל ג’יהאד איסלאמי והתגאתה שלא עמדה בצפירה, תכהן כיו”ר הוועדה לעובדים זרים – גרר ביקורת קשה.

ח”כ אופיר סופר אמר: “המינוי הצפוי של אבתיסאם מראענה ליו”ר הוועדה לעובדים זרים, כמו גם מסירת ועדת הפנים לרע”מ – מוכיחה בפעם האלף שהממשלה הזו היא ממשלת שמאל מלא מלא. תושבי דרום ת”א שהיו קהל בוחרים מחוזר של ימינה כנראה פחות מעניינים עכשיו את המפלגה ומפריעים ל’ממשלת האחדות’. אוי לבושה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טורח ואוכל
    13/06/2021 09:54
    המגיב
  1. אנו בישלנו קדרה זו וחייבים להסיק מסקנות ולנקות האורוות בתוכנו .