דוד ביטן: בדיעבד נתניהו טעה כשלא מימש הרוטציה עם בני גנץ

ח"כ דוד ביטן על השבעת הממשלה הצפויה: "אין לנו שום בעיה להיות באופוזיציה, לא ניתן למתנגדים שלנו שום שמחה לאיד. מציע להם לא לשמוח כי החיים משתנים. הסיכויים שלנו לחזור לשלטון די גדולים" • העריך שהממשלה החדשה תתפרק אחרי כשנה: "יהיה להם מאוד קשה לשתף פעולה"
חרדים 10
א' תמוז התשפ"א / 11.06.2021 10:45

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד התייחס הבוקר (שישי), בריאיון לרן בנימיני ברשת ב’, להשבעת הממשלה החדשה הצפויה ביום ראשון, ואמר כי לדעתו כבר אין מהלך שניתן לעשות כדי למנוע אותה.

ביטן קבע: “היום בדיעבד ברור שזו הייתה טעות שנתניהו לא מימש את הרוטציה עם גנץ. יחסית למה שקרה – הוא טעה”.

הוא הוסיף: “אין לנו שום בעיה להיות באופוזיציה, לא ניתן למתנגדים שלנו שום שמחה לאיד. מציע להם לא לשמוח כי החיים משתנים. הסיכויים שלנו לחזור לשלטון די גדולים”.

ביטן העריך שהממשלה החדשה תתפרק אחרי כשנה. “יש להם מטרה להפיל את נתניהו, את זה הם משיגים ביום ראשון. אחרי זה יהיו להם בעיות. יהיה להם מאוד קשה לשתף פעולה ולעשות דברים. אתה לא נמצא בממשלה רק כדי להיות בה”.

בניגוד לביטן, חבר הכנסת מוסי רז ממרצ העריך כי הממשלה תחזיק מעמד זמן רב יותר.

בריאיון לרן בנימיני אמר: “הדבק שלנו יהיה הרוטציה המובטחת בין בנט ללפיד – ממשלות רוטציה בעבר, כאלה שנתניהו לא היה שותף בהן, החזיקו מעמד”.

על ההסכם הקואליציוני שנחתם עם לפיד, אך לא מחייב את בנט, אמר: “אני מאמין שחלק מהדברים שעליהם חתמנו בהסכם הקואליציוני עם ‘יש עתיד’ יתממשו. ההסכם הוא בבחינת הצהרת עקרונות חשובה בתחום זכויות־האדם. אני לא יכול להתחייב שימומשו נישואי להט”ב, חוק המרכולים. זו האידיאולוגיה שלנו, אבל אין למרצ 61 מנדטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בגלל כמוך
    11/06/2021 12:47
    ניר
  1. בגלל כמוך הליכוד נראה כמו שהוא נראה בחייך תלך הביתה
    מתי הכנסת תיפטר מאנשים כמומתכם