כמה עולה לעשות ביטוח משכנתא ואיך להשוואת

תוכן שיווקי
|
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 17:28
עשיתם כבר השוואת ביטוח משכנתא? ראיתם שתיים או שלוש חברות ביטוח שמציעות פחות או יותר את אותם הדברים וגובות את אותם המחירים? אם כך, ברור מדוע יש לכם דילמה • אז איך בוחרים?

אם יש משהו באמת יקר בישראל, זה נדל”ן.

לכן זה לא משנה אם אתם חושבים על קניית דירה גדולה במיוחד למשפחה או שאתם רוצים לקנות דירה קטנה יותר – מה שבטוח זה שתזדקקו לעזרת הבנק.

אתם באמת מכירים הרבה אנשים שקנו דירות בלי לקחת משכנתא? סביר להניח שהתשובה היא לא. המשכנתא, כפי שאתם יודעים, היא הלוואה מאוד גדולה שהבנק נותן לכם ולכן טבעי שהוא גם יחייב אתכם לעשות ביטוח משכנתא.

חשוב שתבינו: זה לא עניין של בחירה או העדפה אישית של הלקוח, כלומר שלכם, שכן בפועל, הבנק לא ייתן לכם את הכסף שאתם מבקשים אם לא תעשו מבעוד מועד ביטוח משכנתא.

הביטוח הזה מספק לבנק את הידיעה הברורה שאפילו במצבים קיצוניים ואם משהו יקרה, הוא עדיין יקבל בחזרה את כספו. לכן טבעי שהוא ידרוש מכם לעשות את הביטוח הזה.

אבל מה זה אמת אומר בפועל ואיפה כדאי להיות מבוטחים?

כמה משלמים היום על ביטוח משכנתא?

בגלל שכל כך הרבה אנשים בישראל רוצים לקנות דירה ולוקחים משכנתא, ברור שיש תחרות מאוד גדולה בתחום הזה. לכן נשאלת השאלה כמה הגיוני לשלם על ביטוח משכנתא? האם חובה לבחור בחברה שגובה את המחירים הכי גבוהים? ובמידה ותשלמו יותר על ביטוח המשכנתא שתעשו, האם זה מה שיבטיח שבסופו של דבר הביטוח באמת יהיה מוצלח?

זה לא לגמרי כך ולכן יש מקום לעשות השוואת ביטוח משכנתא.

יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחיר הביטוח, כמו למשל: מה גובה המשכנתא שלקחתם? האם מדובר על דירה בעלת ערך רב? האם זו דירה חדשה? מה כוללים סעיפי הביטוח ועד כמה הפוליסה נרחבת? כל הפרטים האלה ישפיעו על הצעות המחיר שתוכלו לקבל ולכן יש טעם לעשות בירורים שונים מראש.

בנוסף, היום השוואת ביטוח משכנתא זה משהו שניתן לעשות בקלות כי אפילו לא צריך להתקשר אל חברות הביטוח השונות. אתם יכולים להשתמש באחד מאותם אתרים שמציעים אונליין השוואה מהירה, מה שיוביל לכך שמהר מאוד תקבלו את כל הנתונים ואת הפירוט שאתם צריכים.

בחרו רק חברת ביטוח עם המלצות

עשיתם כבר השוואת ביטוח משכנתא? ראיתם שתיים או שלוש חברות ביטוח שמציעות פחות או יותר את אותם הדברים וגובות את אותם המחירים? אם כך, ברור מדוע יש לכם דילמה בין החברות הללו ומדוע אתם תוהים איך תוכלו לבחור בקלות בחברה הנכונה.

מצד אחד, זה נכון שלא כדאי יהיה לבחור בחברת ביטוח שגובה מחירים מאוד גבוהים, אבל מצד שני, זו כן צריכה להיות חברת ביטוח עם המלצות, עם מוניטין ועם כמה שיותר ניסיון.

בנוסף, בוודאי יצא לכם לשמוע על אנשים שעשו ביטוח משכנתא ולא יצאו לגמרי מרוצים כי ברגע האמת הם לא קיבלו מענה. לכן בהחלט יש משמעות לבירורים שתוכלו לעשות מראש אודות חברת הביטוח, האמינות שהיא מציעה והמקצועיות שלה.

כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאם משהו קורה, ולא משנה מתי, תמיד תקבלו מענה מקצועי ורציני. להיות לקוחות של חברת ביטוח שמתנערת מהאחריות שלה כלפי לקוחותיה זה הדבר האחרון שתרצו ולכן יש טעם לבחור רק בחברת ביטוח עם המלצות רבות.