איך חברת הדברה פותרת את בעיית המכרסמים?

איך יודעים שיש בבית או בעסק עכבר? איך לבחור חברת הדברה לטיפול בבעיה? ומה כוללת הדברת עכברים וחולדות? • מה שחשוב לדעת
תוכן שיווקי
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 17:00

הרבה מן הישובים בישראל אמנם הפכו מזמן לערים גדולות ומתפתחות בקצב מהיר, אבל גם כך יש  שטחים פתוחים רבים. בשטחים אלה חיים בעלי חיים רבים, כולל עכברים וגם חולדות, ויש גם מקרים שבהם אותם מכרסמים זולגים אל תוך העיר והופכים למטרד עבור התושבים.

במצב כזה ההמלצה היא להזמין מיד חברת הדברה ובמיוחד כזו שיש לה ניסיון בטיפול בבעיית העכברים והחולדות.

איך יודעים שיש בבית או בעסק עכבר?

החולדות גדולות יחסית ולכן כמעט תמיד פשוט נתקלים בהן כשהן מגיעות לבית או לעסק (למרות שבעסקים גדולים הן גם יכולות למצוא מקומות מסתור). עכברים לעומת זאת יודעים להתחבא היטב, ומאחר שהם אינטליגנטיים ורוצים לשרוד, הם יוצאים רק בלילות.

הסימנים הבאים מעידים על נוכחות של עכבר בבית או בעסק, ואם זיהיתם אחד מהם גם אצלכם, חשוב להזמין מיד שירותי הדברה.

  1. סימני שיניים – על אריזות של מזון, על מאכלים שנשארו חשופים במטבח, על כבלים חשמליים (מפני שלעכברים יש צורך מתמיד לחדד את השיניים הם נוגסים גם בפריטים לא אכילים) ובעצם בכל מקום ועל כל דבר.
  2. גללים – הגללים של העכברים הם בגודל של גרגרי אורז. הצבע שלהם כהה. גללי חולדות הם באותו צבע ובגודל של חרצני זיתים.
  3. הפרשות שומניות – ובפרט סמוך לקירות משום שנתיבי התנועה של המכרסמים מתמקדים באזורים אלה.
  4. רעשים בלילות – ובפרט של תנועת רגליים זעירות (גודלו של עכבר ממוצע הוא כמה סנטימטרים, בערך כמו אצבע של אדם בוגר).

איך לבחור חברת הדברה לטיפול בבעיה?

עכברים וגם חולדות בסך הכל רוצים לשרוד. הם לא יתקפו בני אדם אלא אם כן הם ירגישו מאוימים, אבל גם כשיודעים את זה עדיין קשה לישון בשקט כשבבית יש מכרסם.

בהתאם, הזמינות של חברת ההדברה היא פרמטר מרכזי בבחירה, ועוד איכות הכרחית היא היכרות טובה מאוד עם עכברים וחולדות – כדי לדעת איפה למצוא אותם ואיך לעזור לכם לישון בשקט. הדברות מיכאל ובוריס כבר טיפלה במקרים רבים כאלה בהצלחה ובמהירות.

מה כוללת הדברת עכברים וחולדות?

הדברת עכברים וחולדות היא למעשה לכידה שלהם. בהתאם, השלב הראשון בפתרון הבעיה הוא ניטור מקיף של שטח הבית או העסק, כדי לזהות בדיוק איפה מסתתרים מכרסמים ומה היקף הבעיה.

מקומות המחבוא האהובים על העכברים והחולדות הם מאחורי המקרר, בתוך חורים זעירים בקיר, בעליות גג, מחסנים וגם תעלות מזגן יכולות לשמש אותם כמקום מקלט.

חולדות אפשר בחלק מהמקרים ללכוד ביד או באמצעות תופסן מיוחד. את העכברים בדרך כלל תופסים באמצעות מלכודות, כשהאתגר של הצוות של חברת הדברה שמגיע לטפל בבעיה הוא לדעת בדיוק איפה להציב את המלכודות.

סוג אחד של מלכודות הוא כזה שהורג את העכבר (או החולדה) וסוג שני הוא מלכודת כלוב – מלכודת זו לא הורגת את המכרסם, וכך נציגי חברת ההדברה יכולים לחזור אל הלקוח, לקחת איתם את המלכודת ולשחרר את בעל החיים בשטח פתוח מחוץ לעיר שיוכל לחיות שם את חייו בלי להפריע לאף אחד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות