איזה חומר הפרקליטות מסתירה שעלול לגרום לביטול תיק 4000?

בית המשפט ביקש מהפרקליטות להפסיק להחביא חומר מצוות ההגנה של נתניהו, חומר מזכה שעלול חלילה לגרום לביטול תיק 4000 • ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן על פרקליטות שמשחקת בראיות כדי לייצר הפללה של ראש ממשלה
ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 16:42

אמש בית המשפט ביקש יפה מהפרקליטות להפסיק להחביא חומרים מצוות ההגנה של נתניהו. אחר כך בית המשפט ביקש יפה מהפרקליטות להביא אחר כבוד את כל החומרים שהיא מסתירה.

איזה חומר הפרקליטות מסתירה?

ובכן, חומר מזכה שעלול חלילה לגרום לביטול תיק 4000. התיק הזה הרי בנוי כולו על היענות חריגה. בהעדר היענות חריגה – לא יכול להיות טיעון לשוחד. מה הפרקליטות מסתירה? את העובדה שהייתה ב’וואלה’ היענות חריגה לעשרות אם לא מאות אנשי כח וכסף.

למעשה, ‘וואלה’ ענו באופן חריג לכל-כך הרבה דרישות של סיקור חיובי, עד שכבר לא נותר שום דבר חריג בהיענות החריגה שם. למעט מקרה חריג אחד – נתניהו.

ממה שעולה עד כה במשפט, מסתבר שנתניהו היה החריג היחיד שנהנה מאי היענות חריגה.

אי ההיענות לנתניהו היא הדבר החריג היחיד בסיפור הזה. כתבתי עכשיו “אי היענות” זאת טעות. כי נתניהו היה בין יחידי הסגולה שגם לא ביקש דבר כזה. אין, לא הייתה וגם לא תהיה לפרקליטות שום עדות לבקשה ישירה כזאת מצד נתניהו.

פוליטיקאים אחרים? כן, מלא עדויות ישירות. נתניהו? נאדא.

במילים אחרות – בפרקליטות של מדינה דמוקרטית ישבו פקידים והעלימו חומר מזכה במשפט של ראש ממשלה שנבחר באופן דמוקרטי.

כמה זה היה בכותרות אמש? אני אתן לכם רמז: אני הייתי בכותרות אמש יותר.

העובדה שפרקליטות מדינת ישראל משחקת בראיות כדי לייצר הפללה של ראש ממשלה, זניחה יותר מהעובדה שגלית אמרה משהו לא יפה על בנט וסער.

מה שמראה שמצבה של התקשורת הישראלית עגום יותר ממצבה של הפרקליטות.

יש כאן לא מעט קוראים שהסטטוס הזה יכעיס אותם מהסיבות הלא נכונות: הוא יכעיס אותם כי הם לא אוהבים את נתניהו. הם יכתבו לי שופר, הם יכתבו משוריינת, הם יכתבו “המושחת” הם יכעסו או ילעגו או יוציאו בדרך כזו או אחרת איזו פיסה של אגרסיה מקומית. רק דבר אחד הם ישכחו – אין פרקליטות נוספת.

אין פרקליטות עבור נתניהו ופרקליטות אחרת עבורם. זוהי אותה פרקליטות. אותם פקידים. אותה תרבות שקר. אותה דורסנות. אותו זילות. אותה קלות בלתי נתפסת של הפללה.

אותו מצפון שנשאר נקי אחרי שיבוש ראיות מכוון. אותה חדוות הרשעה גם במקרים ברורים מראש של חפות. אותם אנשים שישנים היטב בלילה כשהם יודעים שהאסיר נמצא מאחורי סורג ובריח רק כי הם שיקרו. אותם אנשים שיכולים ברגע אחד לשנות את גורלם של 9 מיליון אזרחים בישראל.

העובדה שיש כאן יותר מדי אנשים ששנאתם לנתניהו גוברת על הזוועה הזאת היא לב הבעיה שלנו, של כולנו.

ההסתה המכוונת נגד אדם אחד יצרה כאן את אפקט “תמות נפשי עם פלישתים” וזה נורא בעיני. פשוט נורא ואיום.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל כל הכבוד לחשיפת האמת .שנתניהו ישר כמו סרגל
    11/06/2021 08:45
    אליהו אסולין
  1. לבסוף יוצא שהצדיק היחיד הוא נתניהו

  2. תודה רבה על המאמר המרתק הזה. לומר את האמת, אני הבנתי את הדברים האלה כבר ממה שכן דווח על המשפט, ממה שאמרו השופטים. לפחות הם מנסים להיות אובייקטיביים.
    11/06/2021 20:58
    מיכלי
  3. המקרה הזה די ברור שנצניהו זכאי וצריך לצאת זכאי. ובינתיים הוא הולך להפסיד את ראשות הממשלה לגנב אמתי….. וניר אורבך הסכים להצביע עבורם כי הבטיחו לו משרה בממשלב. מה זה אם לא שוחד????