ועדת השמות בב”ב אישרה להנציח את הרבי מליובאוויטש והגר”ע יוסף

ועדת השמות של עיריית בני ברק אישרה את הצעת חבר המועצה יעקב וידר להנציח בעיר באופן מכובד את זכרם של הרבי מליובאוויטש ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, זאת לאחר שהכריז פומבית כי יתנגד לכל הליך שלא יכלול את תיקון העוול • ההצעה תועבר בהמשך לאישור מליאת מועצת העיר
אריה ריבקינד
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 15:40

ועדת השמות של עיריית בני ברק אישרה היום (חמישי) את הצעתו של יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד בעיר וחבר המועצה, להנציח בעיר באופן מכובד את זכרם של הרבי מליובאוויטש ומרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

וידר מוביל כבר תקופה ארוכה מאבק עיקש להנצחת מרן והרבי בעיר. הוא העלה את הדרישה  מספר פעמים על שולחנה של מועצת העיר, בטענה שגדולי ישראל ראויים להנצחה בעיר ואסור לערב בכך אינטרסים זרים ושיקולים פוליטיים.

לאחר שבית המשפט הורה בשנה שעברה על מינויו לחבר ועדת השמות העירונית, הודיע וידר פומבית כי מכיוון שדווקא בבני ברק לא הונצח זכרם של מרן והרבי  זצ”ל, בניגוד לרוב ערי ישראל, הוא יתנגד לכל הליך שלא יכלול את תיקון העוול.

היום, כאמור, הוועדה אישרה את הצעתו של וידר ברוב גדול – והיא תועבר בהמשך לאישור מליאת מועצת העיר.

וידר אמר בתום הדיון: “מודה לאלפי התושבים שחיזקו ותמכו. בלעדיכם ההישג העצום הזה לא היה קורה”.

הוא הוסיף: “עוד מסלול מכשולים ארוך לפנינו, עד שההצעה תאושר סופית במועצת העיר, אבל אנחנו בצד של הצדק והיושר – ולכן ניצחנו ונמשיך לנצח!”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם כך הרבי מליובאביטש נפטר?
    10/06/2021 18:18
    בודק
  1. אחרת לא מנציחים

  2. טעות בידך
    02/04/2023 03:11
    היסטוריון
  3. קודם כל, רוב חסידי חב”ד אינם טוענים שהרבי חי בגשמיות, אלא אומרים שהרבי איתנו ברוחניות. אגב, גם בחייו של הרבי בעולם הזה נקרא על שמו בית כנסת “בית מנחם” בכפר חב”ד (בשנת תשל”ח!) ובהסכמתו.