ח”כ עידית סילמן: אמרו לבן שלי, ”אימא שלך שטן, שתישרף בגיהינום’

בראיון לחנן גרינווד שיתפרסם מחר במוסף 'ישראל השבוע' של 'ישראל היום', מספרת ח"כ סילמן על הפניות שקיבלה כדי לטרפד את ממשלת השמאל ("בליכוד הציעו לי את תיק הבריאות ושיריון") ומדברת על ההטרדות: "היה אדם שלחש לי שהוא מאחל שישחטו אותי"
חרדים 10
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 11:13

כדי שתערוק מימינה ותטרפד את הקמת ממשלת השמאל, היו מוכנים בליכוד להציע לח”כ עידית סילמן הרבה מאוד. “הרים וגבעות”, כלשונה.

ח”כ עידית סילמן אומרת בראיון: “יש לי הצעות בטוחות. הציעו לי להיות שרת הבריאות ולקבל שיריון בליכוד לעשר שנים. אם הייתי רוצה להיות בליכוד, הייתי עפה מכאן מזמן. הכי קל היה לי לצאת מלכה, להיות שיקלי וללכת לליכוד, אבל אני כאן לטווח הארוך וכדי להביא את הערכים שלי לידי ביטוי”.

בשבועות האחרונים היא נתקלת, לדבריה, באיומים ובהטרדות בהיקף שקשה לזכור, ואף הוצמדה לה אבטחה.

סילמן מספרת: “היו אחריי מעקבים, כלי רכב שנסעו אחריי ביום ובלילה. אתה רואה אנשים מאורגנים, שלא היית רוצה לפגוש בסמטה בלילה. היה אדם שלחש לי שהוא מאחל שישחטו אותי.

“בני האמצעי, איתן בן ה־11, לא הלך במשך תקופה לבית הספר. אחד ההורים פנה אליו מחוץ לבית הספר ואמר לו: ‘אימא שלך שטן, שתישרף בגיהינום’. מורה לשעבר של אחד הילדים הגיב נגדי בפייסבוק במילים קשות. היו מפגינים מול בית הספר של בני הגדול, עילאי, וגם הבת הקטנה שלנו, רק בת 6, חזרה לישון איתנו בלילה”.

לכל המבקרים היא עונה בקול ברור: “אני לא בוגדת, אני לוקחת אחריות. אנחנו היחידים שלא בגדנו בעם ישראל. צריך להחזיר את המדינה למסלול”.

סילמן: “אני שומעת הפחדות מכאן ועד חאן אל־אחמר, אבל בסוף ניבחן במעשים שלנו. מי שידע להכניס את השמאל ולזרוק אותנו היה נתניהו. הוא היחיד שדאג לשמאל. הוא דאג לציפי לבני, לאהוד ברק ולאבי ניסנקורן. שהוא לא יספר לנו מי זה שמאל – הוא זרק אותנו בכל פעם ולקח את השמאל. הוא יושב היום בקואליציה עם העבודה וכחול לבן, והיה לוקח בשמחה גם את לפיד אם היה מתאפשר לו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טרלול
    10/06/2021 14:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מנסה ליפות את מעשה הבגידה שעשו היא וחמשת הרמאים איתה? שקרתם רימיתם ובגדתם בבוחרים בעם ישראל בארץ ישראל ובתורת ישראל, פתאום גלעד קריב נהיה הרב שלכם… תתביישו לכם, מי שאמר דברים לא ראויים היה צריך להימנע מכך, אבל אל תנסי שארחם על מעשה הנבזי הצבוע והאנטי דתי שעשיתם

  2. יוהו! מי שישמע
    10/06/2021 15:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. את בחרת לשלוח את הילדים לבית ספר שזו האג’נדה שלו, נכון? אז אל תבכי.

  4. אמת
    10/06/2021 18:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. הוא צודק