השכרת משאית: כשרוצים לבצע הובלה עצמאית

כאשר משכירים משאית, ניתן למעשה לבצע את הובלת דירה באופן שהוא עצמאי יותר או פחות • והאם יהיה נוכח נהג מקצועי? על כל השאלות יענו לכם 'הובלות מיכאל ובוריס'
תוכן שיווקי
ל' סיון התשפ"א / 10.06.2021 01:06

באופן עקרוני, יש כל מיני דרכים לבצע הובלה. אם נשאל את חברינו בחברת הובלות מיכאל ובוריס, הם כנראה יוכלו למנות כמה וכמה אפשרויות.

יש הובלות גדולות, או רגילות, ואף כאלו שדורשות מנוף; ויש הובלות קטנות, שניתן להעביר בהן ארון, או כמה פריטים בתכולה צנועה, ויש אפשרות נוספת.

האפשרות הנוספת, היא זו של ההובלה העצמאית, והיא יכולה להתאפשר כדרך השכרת משאית.

על כן, אלו שרוצים לבצע הובלה עצמאית, של תכולה בהיקף גדול – יכולים בהחלט לעשות זאת באמצעות השכרת משאית. שכן, להרבה מאיתנו יש רכבים פרטיים, ובאם היה מדובר בתכולה בהיקף קטן, או מתאים להובלה ברכב פרטי – לא באמת היה עניין להשכיר משאית.

אך עקב כך, שנדמה שמדובר בארגזים, רהיטים וחפצים מרובים – על פני פריטים בודדים, יש יסוד סביר להניח שרוצים כלי רכב שביכולתו להכיל חפצים רבים – כדי לאפשר את ההובלה.

על כן, במקום לנסות ולהעמיס פריטים רבים, או כבדים, או מורכבים, או עדינים ושבירים – על גבי רכב פרטי כזה או אחר, ניתן למקם אותם בנוחות ובבטיחות בתוך משאית, שאותה שוכרים – ובכך הובלה תואמת תכולה.

אלא שבמקרה זה, כאמור – תהא זו הובלה עצמאית, הובלה שצוות המובילים והסבלים של חברת ההובלה לא מעורב בה, אלא אם כן יש עניין שנהג מטעם החברה יהא נוכח. אך גם במקרים כאלו, לא בהכרח יהיה לו עניין לעזור בהובלה, והדבר ישפיע הן על מידת העצמאיות של ההובלה, והן על תג המחיר.

שכן מצד אחד, במידה ואחת הסיבות לביצוע ההובלה העצמאית מותנית בפרטיות ובחשאיות של הפריטים בתכולה המובלת – ועל כן, רק ידיים מסוימות יתעסקו עם הסחורה, ורק אנשים מסוימים ייחשפו לפריטים המועברים. מצד שני, עקב כך שהנהג מתבקש רק לנהוג, ולא לטפל בסחורה, התשלום שיבקש עבור התמורה שנותן, יהיה מועט יותר, וכך גם התשלום עבור ההובלה העצמאית כולה יהא נא נמוך יותר.

כדי לברר באם נוכח נהג מקצועי, מטעם חברת ההובלה, במסגרת ההובלה המקצועית – יש ליצור קשר עם חברת ההובלה המאפשרת את השכרת המשאית, כמו גם ניתן לברר עם הובלות מיכאל ובוריס – מה המדיניות שלהם על כך, באם מעוניינים.

כך או כך, כאשר משכירים משאית, ניתן למעשה לבצע את הובלת דירה, באופן שהוא עצמאי יותר, או פחות, בהתאם לנוכחות נהג מקצועי במשאית או לאו, ועל כן – הדבר יכול לחסוך את הניסיון לקשור ציוד לגג האוטו, לנשוא חפצים בולטים מחלונות רכב ותא מטען ושלל שטויות אחרות שניתן לכתוב כאן, על הניסיון לקחת ציוד רב שאוטו לא אמור לנשוא, אך עדיין לנסות ולקחת אותו כדרך האופציה המכנית של הרכב הפרטי.

יש לציין, שכדי לנסוע במשאית – יש צורך להחזיק ברישיון מתאים לנהיגה במשאית, ספציפית מן הסוג שמשכירים – רישיון אמיתי ונהדר, ממשרד התחבורה.

על כן, במידה ויש עניין לברר פרטים נוספים – ניתן כעת ליצור קשר עם הובלות מיכאל ובוריס.

תודה על קריאתך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות