בשל שני מוקשים: חתימת הסכמי הקואליציה צפויה רק ביום שישי

איילת שקד וזאב אלקין דורשים לעגן כבר מעכשיו תקציבים לתחבורה ציבורית ביהודה ושומרון • גם זאב אלקין ובני גנץ ממשיכים להתקוטט בסוגיית הפיקוח על הבנייה הפלסטינית בשטחי סי • ועל איזה תפקידים כבר רבים בליכוד?
חרדים 10
ל' סיון התשפ"א / 09.06.2021 22:40

בגלל ויכוחים בקואליציית ‘דוש החרם’: החתימה על ההסכמים הקואליציוניים צפויה להתקיים רק ביום שישי בבוקר, זמן קצר בסמוך לפרסומם ולהגשתם לכנסת.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, שני מוקשים מרכזיים מעכבים את החתימה על ההסכמים: דרישתם של איילת שקד וזאב אלקין לעגן כבר מעכשיו תקציבים לתחבורה ציבורית ביהודה ושומרון, לאחר ששרת התחבורה המיועדת מרב מיכאלי אותתה על כוונתה לקצץ מיליארד וחצי שקלים מהתקציב, והעימות בין זאב אלקין לבני גנץ בסוגיית  הפיקוח על הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי סי.

גורם בכיר בקואליציית ‘גוש החרם’ טוען, כי מצעד הדגלים בירושלים שנדחה ליום שלישי הבא – צפוי לצעוד כמתוכנן.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’. על פי אותו גורם המצעד ייצא אל הפועל בתיאום עם המשטרה.

בתוך כך, ארבעה ימים לפני השבעה המתוכננת של ממשלת השמאל, ובליכוד כבר החלו הקרבות על מעט התפקידים שיישארו בידיהם. לפי הדיווח, כל בכירי הליכוד, כולל השרים המכהנים, נאבקים כעת על ראשות שתי ועדות הכנסת שצפוי הליכוד לקבל.

השרים מעוניינים לקבל את ראשות הוועדות, כדי להימנע מפיטורי היועץ הרביעי.

תפקיד נוסף עליו נאבקים בכירי המפלגה הוא יו”ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה. מי שצפוי לקבל את תפקיד מרכז האופוזיציה הוא יו”ר הכנסת הנוכחי יריב לוין.

על תפקיד יו”ר הסיעה כנראה תהיה הצבעה, שם מסתמן קרב על התפקיד בין דוד ביטן למיקי זוהר.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות