יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש: התקשורת החרדית התוועדה • צפו

לקראת יום הילולת הרבי מליובאוויטש זצ"ל, התכנסה התקשורת החרדית להתוועדות מיוחדת בעיר אלעד • המשתתפים קיבלו שלוש תשורות מיוחדות
אבי כץ • צילום: ישי ירושלמי
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 20:14

עורכים, כתבים, סופרים, מגישים ומפיקים מהתקשורת  החרדית, התכנסו אמש (שלישי) בהיכלי ‘חברון’ בעיר אלעד, להתוועדות מיוחדת לרגל יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש זצ”ל – ביום ג’ בתמוז.

שולחנות ערוכים ומעוצבים ועליהם מטעמים כיד המלך קיבלו את פני הבאים, שהגיעו מכל רחבי הארץ. על השולחנות הונחו שלוש תשורות מיוחדות: ‘עיתונאים בחדר הרבי’ – מוסף נושא מיוחד של שבועון ‘כפר חב”ד’ שיצא לאור במיוחד עבור ההתוועדות, הספר הפופולרי ‘שיחת היום’ של מערכת ‘אור החסידות’ וכן הספר המבוקש ‘מה שלמדתי מהרבי’.

ההתוועדות החלה בנעימות מוזיקליות חסידיות מהבעל מנגן ר’ יוני שלמה ותזמורתו של ר’ ארהל’ה ליפסקר. היא נפתחה על ידי איש התקשורת ידידיה מאיר שבחן המיוחד שלו, דיבר על מעלת ההתוועדות וההתכנסות לרגל ג’ בתמוז.

השליח והמרצה הפופולרי, הרב שניאור אשכנזי, ריתק במשך קרוב לחצי שעה את המשתתפים, והרחיב בסיפורים על מעלת תפקידם ואחריותם בעבודתם, כשהוא משלב בדבריו סיפורים מאלפים של הרבי, על היחס יוצא הדופן שהעניק לאנשי התקשורת.

ראש העיר ישראל פרוש, שיחד עם קהילת חב”ד באלעד, אירח ברוחב לב את ההתוועדות הייחודית, שיתף בחיבור האישי שלו לרבי ולתורת החסידות וסיפר על צמתים משמעותיים בחייו בהם כתב לרבי.

לאחר הפוגה מוזיקלית נעימה, עלה לשאת דברים המשפיע החסידי הרב מנחם דב דברוסקין ממגדל העמק. בסגנונו האצילי והעמוק, הרחיב הרב דברוסקין על הדרך בה ניתן לנצל את העבודה העיתונאית לקידוש השם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות