פינדרוס: “אנשים נפלו על הראש, מרסקים טוטאלית את הסטטוס קוו”

יו"ר סיעת יהדות התורה שוחח עם בן כספית וינון מגל בתכניתם - ותקף בחריפות את נפתלי בנט ומפלגת ימינה על רקע ההסכמים הקואליציוניים • "שרון לא חלם לעשות רבע מזה, ממשלת ברק החילונית לא חלמו לעשות רבע מזה"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 13:28

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח,כ יצחק פינדרוס, שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM – על רקע הקמת ממשלת השמאל.

“אנחנו הולכים לאופוזיציה בראש זקוף ובקומה זקופה”, פתח פינדרוס. “ידוע לכולם שהיו הצעות כאלו ואחרות, וסירבנו. הנושא הוא לא אופוזיציה או קואליציה. התפרסמו שלשום הסכמים שבעצם המשמעות המעשית שלהם היא ריסוק וביטול הסטטוס קוו במדינת ישראל לחלוטין.

“לא כרסום, לא שינויים מינוריים או משמעותיים, אלא ריסוק טוטאלי של כל נושא הסטטוס קוו. כשאתה רואה הסכם כזה, בעוד שעומד אדם דתי בראש המערכת, הסכם אחר הסכם – ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, כחול לבן – אתה אומר לעצמך: ‘האנשים פשוט נפלו על הראש'”.

לאחר מכן, טען שהוא וגפני “ביקשו ועדת חקירה ממלכתית מנתניהו” בנושא האסון בהר מירון בו קיפחו את חייהם 45 בני אדם.

כשעומת עם הטענה לפיה לימינה יש זכות וטו על נושאי דת ומדינה, והיא לא תעז לשנותם – ענה: “ימינה עם 6 מנדטים” סך הכל, כוחה הקואליציוני דל.

פינדרוס אמר בסוף דבריו כי קיבל “הצעות שגפני יישאר בוועדת הכספים ואמרנו לא. התוכנית המקורית עד שלשום הייתה להיות אופוזיציה עניינית, לא התכוונו לתקוף אלא לתת לעסק הזה לקרות. אבל מה שקרה זה ההסכמים שהתפרסמו שלשום, שבעצם ריסקו את הסטטוס קוו במדינת ישראל, וזה לא נוגע לחרדים בכלל, כי הם חיים על פי הדת בלי קשר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות