בני גנץ נחוש לסגור את גלי צה”ל: היא הפסיקה להיות תחנה ממלכתית

שר הביטחון מתכוון להמשיך לפעול לסגירת התחנה הצבאית: "חיילי צה"ל צריכים להיות מורחקים מכל עיסוק פוליטי. אני חושב שאין מקום להפעלתי גלי צה"ל במתכונתה הנוכחית"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 12:34

שר הביטחון בני גנץ השיב היום (רביעי) לשאילתות במליאת הכנסת, ובין היתר נשאל על ידי ח”כ משה אבוטבול – האם בכוונתו להמשיך לפעול לסגירת גלי צה”ל.

גנץ השיב, כי אין מקום לתחנת גלי צה”ל במתכונה הנוכחית, משום שהפסיקה להיות תחנה ממלכתית, כלשונו.

“אני סבור שאין מקום להעסקת חיילים בתוכניות שמהותן פוליטיות וזה לא משנה אם זה תוקף אותי או אם זה בעדי. אני חושב שחיילי צה”ל צריכים להיות מורחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, והתחנה ראוי לה שתהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזאת, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים.

“לכן ביקשתי ועדה שתפעל לראות מה אנחנו עושים עם גלי צה”ל. מאחר והיינו בתקופת בחירות, אז הייתה ההחלטה של היועמ”ש שהנושא הזה לא יכול להיות מבורר ומושלם במהלך תקופת הבחירות, ואני מקווה שאם הקמת הממשלה אני אוכל לחזור ולטפל בנושא הזה. אני חושב שאין מקום להפעלתי גלי צה”ל במתכונתה הנוכחית”.

כזכור, בחודש ינואר האחרון החליט גנץ להניע מהלך שמטרתו הוצאת גלי צה”ל ממערכת הביטחון.

בהמלצת הרמטכ”ל אביב כוכבי ולאחר דיונים מקדימים שנערכו בצה”ל ובמשרד הביטחון, הוחלט לנתק בין מערכת הביטחון וצה”ל לבין פעילותה של תחנת רדיו עצמאית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות