מדד איכות השירות: רמי לוי ופרטנר שיאניות התלונות בסלולר ואינטרנט

מדד איכות השירות של משרד התקשורת: אילו חברות קיבלו את מספר התלונות הגבוה ביותר? • פרטנר ורמי לוי קיבלו הכי הרבה תלונות על חשבונות וחיובי יתר • הוט מובילה בזמני ההמתנה במוקד שירות הלקוחות
יוני גרין
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 12:09

משרד התקשורת פרסם את מדד איכות השירות של חברות התקשורת בישראל – שחושף איזה חברות סלולר וספקיות אינטרנט קיבלו הכי הרבה תלונות מצד הצרכנים במהלך השנה החולפת.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בראש טבלת התלונות על חשבונות וחיובי יתר ניצבות חברת הסלולר רמי לוי, וספקית האינטרנט פרטנר.

הוט ופרטנר הן המובילות בתלונות על זמני ההמתנה במוקדי התמיכה הטכנית בטלפון.

במסגרת הדו”ח נבדק כמה שיחות במוקדי התמיכה הטכנית נותקו ללא מענה, לאחר יותר משש דקות על הקו: הוט ושירות האינטרנט של פרטנר מובילות עם מחצית מהשיחות שנותקו ללא מענה, אקספון אחריהן עם 48%.

גם בחברות הסלולר המצב אינו מזהיר כשבהוט מובייל 36% מהשיחות נותקו בשל זמני המתנה ארוכים, 25% מהשיחות למוקד של גולן טלקום, ו-24% מהשיחות למוקד חברת פלאפון.

עם זאת, מוקד התמיכה הטכנית של שירות הסלולר של פרטנר דווקא מהמובילים במענה המהיר, לצד המוקד של סלקום.

באשר לתלונות על חשבונות וחיובי יתר – בין ספקיות האינטרנט שדורגו כמובילות במספר התלונות על חשבונות וחיובי יתר מופיעה פרטנר עם 2.18 תלונות לכל 10,000 מנויים, אחרי בזק בינ”ל עם 1.81 תלונות לכל 10,000 מנויים.

בין חברות הסלולר עם התלונות הרבות ביותר מופיעות רמי לוי עם 3.36 לכל 10,000 מנויים והוט נט עם 3.34 תלונות לכל 10,000 מנויים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות