ההצעה האחרונה של הליכוד: כך ניסו להביא את איילת שקד וסורבו

ההצעה מרחיקת הלכת לאיילת שקד כללה הקמת 'סיעת שקד' בתוך הליכוד, שתכלול אותה ועוד שלושה משוריינים שתבחר להביא לרשימה לפי רצונה • שקד סירבה והודיעה כי היא נאמנה לנפתלי בנט
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 09:52

בליכוד נמשכים הניסיונות לטרפד את הקמת ממשלת השמאל: ההחלטה אמש במוסדות הליכוד לשריין מקומות ברשימה עבור שלושה עריקים, הייתה חלק מהניסיון האחרון לטרפד את הקמת הממשלה ביום ראשון בשעה 16:00, ולגרום לאיילת שקד לעזוב את ימינה.

על פי הדיווח של זאב קם ב’כאן חדשות’, ההצעה לשקד כללה את המקום השני ברשימת הליכוד, את תפקיד שרת החוץ – בממשלה שתוקם לפני או אחרי הבחירות, וכן את הקמת ‘סיעת שקד’ בתוך הליכוד, שתכלול אותה ועוד שלושה משוריינים שתבחר להביא לרשימה לפי רצונה.

הדבר היה מייצר לשקד סיעה משלה, בת ארבעה מנדטים, שתוכל להתנתק מהליכוד לאחר הבחירות ולהפוך לסיעה עצמאית בכנסת. כל זאת, בתמורה לטרפוד ממשלת בנט-לפיד על ידה.

שקד סירבה והודיעה כי היא נאמנה לנפתלי בנט ושותפה מלאה בהקמת הממשלה הבאה.

ברקע המתקפה החריפה של ראשי המפלגות החרדיות על נפתלי בנט, אמר הבוקר סגן השר אורי מקלב מיהדות התורה כי בממשלת השמאל לא רוצים את המפלגות החרדיות. “זה כתוב בהסכם. הדברים נאמרו במפורש על ידי חבר בקואליציה, אולי בעל הבית שלה – שאת החרדים הוא לא רוצה”, אמר מקלב בריאיון לאריה גולן ברשת ב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות