יועץ ראש הממשלה: נתניהו נלחם עד הרגע האחרון, יש סיכוי כלשהו

יועצו של ראש הממשלה ב'גלי ישראל': "אם בנט היה פוסל מלכתחילה את השמאל - גדעון סער היה מגיע" • "ליברמן זה גוש ליברמן. השנאה שלו העבירה אותו על דעתו. ליברמן ולפיד גרמו לקרע ושיסוי מול החברה החרדית. ניר אורבך מבין שאיתם הוא הולך לשבת?"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 09:43

טופז לוק, יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו,  מקווה שגדעון סער ונפתלי סנט ישנו דעתם ברגע האחרון – ותוקם ממשלת ימין בכנסת הנוכחית.

בראיון לרדיו ‘גלי ישראל’, אמר לוק: “גם בבחירות האלה יש רוב לימין. אם סער לא היה מונע ממניע אישי – הייתה כאן ממשלת ימין. נתניהו לא מוותר עד הרגע האחרון, אני עדיין מאמין שמישהו מהם יקשיב לציבור”.

על העריקים שלא הגיעו – אמר לוק: ״המילה עריקים מיותרת, זה ערכיים. זה מאכזב שהם הופכים את ישראל לתכנית ריאלטי, הם לא שמים לב מה הציבור אומר להם. אם בנט היה פוסל מלכתחילה את השמאל – גדעון סער היה מגיע”.

לדבריו, ״ליברמן לא היה מגיע תמורת שום דבר לגוש הימין. ליברמן זה גוש ליברמן. השנאה שלו העבירה אותו על דעתו. אני קורא למי ששומע אותנו – הסיכוי לא גבוה, אבל אל יפול רוחכם, יש סיכוי כלשהו לבטל את הדבר הזה”.

לוק טען: “בנט לא בא ממקום טוב למשא ומתן, הוא בא לייצר מסך עשן. זו לא סיטואציה פשוטה, אבל ראש הממשלה ממשיך כרגיל לעבוד, הוא אומר: ׳אני נלחם עד הרגע האחרון׳”.

היועץ הוסיף: ״ליברמן ולפיד גרמו לקרע ושיסוי מול החברה החרדית. ניר אורבך מבין שאיתם הוא הולך לשבת?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות