3 סיבות לבחור דלתות אלומיניום, ולמה הן כל כך פופולריות?

לחומר האלומיניום קשת רחבה של יתרונות ובשורות הבאות נציג בפניכם איך הם באים לידי ביטוי באחד המוצרים הכי חשובים בבית שלנו - הדלתות
תוכן שיווקי
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 01:13

אם עד לפני מספר שנים היינו עושים שימוש כמעט בכל מה שקשור לתחום הבניה, השיפוצים ועיצוב הבית בחומר העץ, אנו עדים לכך שחל שינוי של ממש בנושא והיום יותר ויותר אנשים בוחרים את חומר האלומיניות למגוון רחב של שימושים ועיצובים – פרגולות ופתרונות הצללה, רהיטים ואביזרי נוי, פרופילי אלומיניום ועוד.

לחומר האלומיניום קשת רחבה של יתרונות ובשורות הבאות נציג בפניכם איך הם באים לידי ביטוי באחד המוצרים הכי חשובים בבית שלנו – הדלתות.

למעשה, דלתות אלומיניום הופכות להיות בחירה פופולרית יותר ויותר למבנים עכשוויים, מנקודת מבט למגורים ולמסחר. דלתות שמיוצרות מאלומיניום מציעות היום אסתטיקה דקיקה ויעילה שהופכת אותן להתאמה אידיאלית לעיצובים עכשוויים.

אם תרצו לשדרג את רמות האבטחה, הבידוד או האסתטיקה בבניין או בביתכם, דלת קו 0 הן הבחירה הנכונה. הדלתות של היום עברו דרך ארוכה מאז הסגנונות הישנים של שנות השבעים והשמונים.

טכנולוגיה חדשה פירושה שהדלתות קלות אבל חזקות, עמידות, קלות לתחזוקה והן מציעות אסתטיקה יעילה שהופכת אותן להתאמה אידיאלית לעיצובים עכשוויים. מאמר זה חולק את היתרונות בבחירת דלתות אלומיניום.

  1. מסגרות דקות ואסתטיקה מתקדמת של חברת אנטר דור

בשל החוזק של דלת אלומיניום לכניסה , נדרש פחות חומר במסגרת. כתוצאה מכך, הפרופילים של המסגרת צרים יותר ומתאימים עבור עיצובים עם קווים דקים לאסתטיקה כוללת יעילה. חוזק הדלתות מאפשר גם ליצור דגמים גדולים בהרבה, מה שממקסם את שטח הדלת כדי ליהנות מהנוף החיצוני באופן הטוב ביותר האפשרי, תוך טשטוש הקווים בין חללים פנימיים וחיצוניים.

עיצובים מלוטשים כאלה מציעים מסגרת מאופקת לנוף החיצוני שמעבר, ומבטיחים שהנופים ייקחו את התפקיד המוביל. בעלי בתים יכולים להשיג דלתות אלומיניום בדגמים של הזזה אופקית או קיפול, ומגוון אורות צד משלימים עבור אסתטיקה עיצובית מיטבית.

  1. חוזק, עמידות וקלות תחזוקה

דלתות אלומיניום ידועות בתכונותיהן החזקות, במיוחד כשהן נחשפות לאלמנטים של מזג האוויר. אלומיניום אינו מושפע מקרינה, אינו נרקב או מחליד ואינו מתכופף. יתרה מכך, אין כמעט צורך בתחזוקה, כי הדלתות דורשות רק ניקוי קבוע על מנת שייראו טוב כמו חדשות.

אלומיניום הוא חומר שמתאים במיוחד לאקלים בדרום הארץ שכן הוא מטפל באופן טוב במיוחד בלחות, בגשם ובאור שמש קשה. הוא אינו מתעקם, אינו נסדק, ניתן לצבוע את הדלתות, והן אינן נרקבות או מחלידות. דלתות אלומיניום הן גם חסינות אש, ומציעות בטיחות נוספות.

  1. חסכון באנרגיה

מכיוון שאלומיניום הוא קל, ניתן גמישות וקל לעבודה, דלתות אלומיניום מציעות רמות גבוהות של הגנה מפני רוח, מים ואטימות אוויר ליעילות אנרגטית אופטימלית בבית, וכתוצאה מכך בתים חמים ופחות מושכים חשבונות חשמל גבוהים. ניתן למחזר אלומיניום, ולהפחית משמעותית את הנזק הכולל לסביבה של דלתות אלומיניום.

האמת היא שמחזור אלומיניום דורש רק חמישה  אחוזים מהאנרגיה הראשונית הנצרכת על מנת ליצור אותו. ולבסוף, דלתות אלומיניום מציעות עמידות ואריכות ימים עילאיים, והן זמינות במחירים משתלמים שנעים בטווחים שבין 2,800-3,200 ₪.

בשורה התחתונה? למה דלתות אלומיניום כל כך פופולריות?

ובכן, דלתות אלומיניום מיוצרות ממתכת שימושית מאוד. המשקל שלהן קל, ואלומיניום הוא רך וגמיש, מה שמקל על הצורה, אבל הוא נוקשה מספיק לשימוש למטרות מבניות קלות. אלומיניום גם עמיד בפני קורוזיה, והאמת היא שהוא אינו מחליד ואינו יוצר שכבה צפופה של חלודה.

אלומיניום הוא חומר קל לריתוך, ובאמצעות טכניקות ריתוך מודרניות ניתן לייצר דגמים מרהיבים של דלתות אלומיניום.

כעת, כל שנותר לכם לחשוב הוא למעשה איך לשלב את דלתות האלומיניום בביתכם, לבחור את סוג הדלתות, הגוון והגימור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות