איתור רטיבות עם תדמור טכנולוגיות: אילו סוגי נזילות קיימים בבתים?

תוכן שיווקי
|
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 01:08
בכל הקשור לתחום של איתור רטיבות, יש לגשת מתוך הרבה מאוד ידע וניסיון • והחשוב מכך: לבחור בחברה מקצועית לאיתור נזילות, כמו חברת תדמור טכנולוגיות, המתמחה בתחום

רטיבות בקירות יכולה להביא לשרשרת של תופעות לא רצויות. זה מתחיל בקירות כהים, הסובלים מהתקלפות אותה אנחנו לא אוהבים לראות. בהמשך אנחנו עלולים לראות סימנים לעובש שעלולים להתברר פשוט כמסוכנים לדיירים המתגוררים בדירה. בסופו של דבר, במקרים חמורים מאוד, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם נזקים של ממש לרכוש, אותם ניתן למנוע.

כל מי שמגיע מהתחום יודע כי הפתרון הטוב ביותר לתקלות מהסוג הזה הוא פשוט גילוי מוקדם. ככל שנדע בשלבים מוקדמים על קיומה של התקלה, כך יהיה לנו קל יותר לתת לכך מענה שלא יוביל להדרדרות העלולה להתרחש כאשר לא מטפלים בבעיה.

על פניו נשמע כאילו מדובר על פעולה פשוטה, אלא שבכל הקשור לתחום של איתור רטיבות אנחנו מדברים על סיטואציה מורכבת, אליה יש לגשת מתוך הרבה מאוד ידע וניסיון והחשוב מכך לבחור בחברה מקצועית לאיתור נזילות כמו חברת תדמור טכנולוגיות המתמחה בתחום.

אילו סוגים של נזילות קיימים בבתים

מה שחשוב כמובן לזכור הוא שאין נזילה הדופקת יום אחד על הדלת, מציגה את עצמה ומעדכנת אתכם שהיא קיימת. אנחנו מדברים בדרך כלל על רטיבות המתרחשת כתוצאה מתקלה במערכת הצינורות המקיפה את הבית, בין אם מדובר בצנרת המזרימה מים מתוקים ובין אם זורמים בה מים המיועדים לביוב.

לעיתים התקלה בצנרת שקופה וגלויה לעין. מקרים כאלו בדרך כלל מתרחשים כאשר בוצע חיבור צינורות לא טוב, בשלב כזה או אחר בתולדותיו של בית המגורים, ולכן כל שיש לעשות הוא לפתור את הבעיה על ידי חיבור מחודש של הצינורות. נזילה מהסוג הזה היא נזילה אותה אתם יכולים לראות בעיניים. היא תהיה בדרך כלל בארונות מתחת לכיור, ליד האסלה של השירותים ועוד.

לעיתים נראה נזילה סמויה, כלומר תקלה בצנרת המתרחשת מעבר לקיר. במקרה הזה הגילוי של התקלה יהיה מורכב יותר שהרי אנחנו מדברים על משהו שמתרחש מעבר למחיצה אטומה.

ישנו עוד מקרה המוביל לא פעם לרטיבות הוא כאשר הגג בבניין לא אטום דיו.

בשני המקרים הללו בדרך כלל הסימנים לנזילות יתבטאו בכתמים כהים על קירות מסוימים בבית, תחושה של רטיבות, הופעה של עובש ועוד.

היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לאבחן את התקלה בקלות רבה יותר מבעבר

מדוע חשוב כל כך לאתר באופן מדויק את מיקום התקלה? משום שללא ביצוע איתור מדויק של מקום התקלה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם תיקון העושה יותר נזק מתועלת, שכן אלו שבאו לתקן את הנזק לא יודעים היכן יש לבצע את התיקון.

לכן, חשוב לא רק שמי שיברר היכן התקלה מתרחשת יהיה איש מקצוע היודע את מלאכתו, אלא, חשוב לא פחות שהוא יבצע את תהליך הבירור בציוד מתקדם.

לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

על ידי טכנולוגיות מתקדמות הכוללות אבחנה של כמות הגז במים וצילום טרמי, נצליח להגיע לשורש הבעיה.