כמה עולה בטון מוחלק ומהם היתרונות של החלקת בטון?

מה זה בטון מוחלק, כמה עולה בטון מוחלק, מה היתרונות של בטון מוחלק בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים? אילו אפשרויות עיצוביות יש בבטון מוחלק? • מדריך קצר עם כל התשובות
תוכן שיווקי
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 00:37

כשאנחנו חושבים על הדרכים בהם נשפץ ונעצב את המקום החשוב לנו בעולם, בהיבט של ריצוף – עולות מגוון של אופציות: פרקט טבעי או סינטטי, קרמיקה או שיש, אבן טבעית או בטון מוחלק?

במדריך הקצר הבא נציג בפניכם מידע על בטון מוחלק ונענה על שאלות – כמו מה זה בטון מוחלק, כמה עולה בטון מוחלק, מה היתרונות של בטון מוחלק בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים ועוד…

אז נתחיל.

בטון מוחלק הוא שיטת ריצוף ייחודית ומדהימה ביופיה המעניקה לחללים פנימיים וחיצוניים כאחד מראה נקי, מודרני ואחיד. חברת מרכז הבטון הישראלי מתמחה בהחלקות כל בטון. ככל שהזמן עובר יותר ויותר אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ושיפוצניקים ממליצים לקהל הלקוחות שלהם על שיטת ריצוף זו.

בטון מוחלק  הוא למעשה שכבה של בטון שאין בתוכו חלוקה, רובה או מחיצות, זאת בשונה מפתרונות ריצוף אחרים כמו שיש או קרמיקה ואפילו פרקט.

מהם היתרונות של החלקת בטון וכמה זה אמור לעלות?

  • היתרון החשוב והדי מרכזי שגורם ללא מעט מחיר נמוך בהשוואה לריצופים אחרים כמו פרקט או שיש. הוא עדיין לא מהזולים אבל פחות יקר מעץ טבעי למשל.
  • במידה ואתם מתכננים שיפוץ ורוצים לעמוד בזמנים או לחילופין לקצר את זמן השיפוץ, יציקת הבטון והחלקת הבטון נעשה מהר באופן יחסי בהשוואה לפתרונות אחרים.
  • החלקת בטון מתאימה כמעט לכל סגנון בין אם אתם מתחברים לסגנון עיצוב קלאסי, מודרני או כפרי. המראה הוא מאוד מיוחד ושונה ממה שכולנו מכירים.
  • את הבטון המוחלק אפשר לחלק איך שרק רוצים וזה משהו שאי אפשר לעשות בשום ריצוף אחר. חלוקה לא שוויונית, צורות מיוחדות ועוד… בנוסף, בבטון מוחלק אין שום צורך ברובה.
  • החלקת בטון עמידה לאורך שנים רבות, קלה לתחזוקה ולכן מדובר בפתרון מצוין בבתים עם ילדים קטנים ובעלי חיים למשל. מדובר בחומר מאוד חזק ומאוד עמיד שקל מאוד לנקות אותו.

ומה החסרונות של בטון מוחלק?

למרות היתרונות הרבים של בטון מוחלק, עדיין יש כמה חסרונות שאתם צריכים להכיר. החיסרון הראשון והבולט ביותר הוא שכאשר יש בעיה נקודתית בצנרת שמתחת לבטון אי אפשר להרים בלטה ספציפית וצריך ממש לשבור את החלק ואז קשה עד בלתי אפשרי להשיג את אותו גוון.

בנוסף, אי אפשר ליישם את הבטון המוחלק על ריצוף קיים. במידה ומדובר בדירה בתוך בניין או משרד, צריך לקבל אישור מקונסטרקטור בשל הכובד והמשקל של הבטון.

אילו אפשרויות עיצוביות יש בבטון מוחלק?

יש 3 אפשרויות עיקריות בהיבט העיצובי. האחת נקראת מיקרוטופינג –  וזה בעצם חיפוי בטון שיש בתוכו כל מיני חומרים פולימריים. בשונה מבטון מוחלק, כאן כן אפשר להניח על ריצוף קיים והוא בעל מראה מבריק ועמיד למים, חומצות ולכלוך. ניתן לשלוט על הגוון בסוף התהליך.

האפשרות השניה נקראת בטון מוטבע או במונייט. מדובר בריצוף המיושם עם תבנית ואז אפשר לשלב כל מיני צורות או חלוקה מיוחדת. אפילו ניתן לרצף בטון דמוי עץ.

השיטה השלישית היא בטון מוחלק צרוב שמיושם אחרי שהוא עובר תהליך צריבה.

המחיר של בטון מוחלק נע בין 300-500 ש“ח למ“ר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות