הנערה בוכה: “‏נאזקתי בעוון הליכה עם דגל ישראל בדרכי לבית” • צפו

"איזו השפלה": שוטרי מג"ב עיכבו הערב את שיבת ציון פרידמן, נערה פעילת ימין המתגוררת בעיר העתיקה בירושלים, כאשר צעדה ליד שער שכם עם דגל ישראל, כדי למחות על דחיית 'מצעד הדגלים'
חיים טוויל
כ"ט סיון התשפ"א / 09.06.2021 00:19

שוטרי מג”ב עיכבו הערב (שלישי) את שיבת ציון פרידמן, פעילת ימין המתגוררת בעיר העתיקה בירושלים, לאחר שצעדה בשער שכם עם דגל ישראל, כדי למחות על דחיית ‘מצעד הדגלים’.

“נעצרתי ונאזקתי בעוון הליכה עם דגל ישראל בדרכי לבית… איזו השפלה”, צייצה.

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, כתב לה: “שיבת ציון היקרה, כשמך כן את. גיבורה, נחושה, אוהבת את העם, והארץ והמדינה והדגל, כואבת את יסורי הגאולה והשפלת הכבוד הלאומי, כבוד שמיים. שיבת ציון מלווה עליות ומורדות, כך היא גאולתם של ישראל. אנחנו ברגע שפל אבל עם ישראל חי! ובע”ה נצא מזה מחוזקים וננצח. חזקי ואמצי!! כולנו איתך!”

ח”כ איתמר בן גביר הגיב: “הצעירה הצדיקה הזאת מייצגת דור שלא מוכן לקבל השפלות, פגיעה בכבוד הלאומי והתרפסות בפני האויב. במקום לתת לה צל”ש משטרת ישראל – עוצרת אותה. אבקש ממפקד מרחב דוד להבין ממתי הנפת דגל ישראל היא עילה למעצר”.

עורך ‘מקור ראשון, חגי סגל צייץ: “שיבת ציון, שלב המכשולים”.

ד”ר מיכאל בן ארי כתב: “שיבת ציון, מי שנתן לך את השם, כיוון למשהו. שבנו לציון, שאו ציונה נס ודגל. לא ישברו אותנו אנו גם לא נכוף הגב”.

ממשטרת ישראל נמסר: כוחות המשטרה שהיו במקום הבחינו בחשודה אשר בינה לבין המקומיים החלו דין ודברים העלולים להפר את הסדר במקום.

החשודה החלה לעורר פרובוקציות כשבידה גז פלפל. בתגובה ביקשו ממנה השוטרים להתפנות מהמקום והיא סירבה תוך שהיא מפרה את הסדר, מתנגדת מסרבת להוראות השוטרים להתפנות ומפריעה לעוברי אורח. השוטרים נאלצו להפעיל את סמכותם כלפיה ולאחר מכן שוחררה במקום.

משטרת ישראל תמשיך לפעול ולאפשר לכל אדם את החופש הביטוי והמחאה, אך לא תאפשר כל מעשה העלול להפר את הסדר הציבורי, הכל במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממשלת בנט עבאס ימח שמם אמן
    09/06/2021 02:47
    איכסס
  1. בושהההההההההההההההההההה מדינת ישראל נהפכה למדינת ישמעאל. איבדתם זה. הציונות של הרצל מתה. תחי הציונות התורנית היהודית האמיתית. בושה וחרפההההההההההההההההההההההההההה