‘כבר מיהרו להרוג אותי’: נסראללה נאם על מצבו ולא שכח את נתניהו

מנהיג חיזבאללה נאם בקול חלוש: "אני נשאר כאן ואנחנו נמשיך ביחד. אני עדיין מקווה כי בקרוב נתפלל כולנו יחד באל אקצה" • ומה אמר על המצב הפוליטי בישראל?
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"א / 08.06.2021 19:11

מזכ”ל חיזבאללה, השיח’ חסן נסראללה, נשא היום (ראשון) נאום ראשון מאז ‘נאום השיעולים’, בו נראה משתעל ומתקשה לדבר – שלאחריו נפוצו הערכות כי חלה וכי מצבו הבריאותי אינו טוב.

למרות שגם הפעם – בנאום שהוקדש לציון 30 שנים להקמת רשת הטלוויזיה של החיזבאללה ‘אל מנאר’ – מזכ”ל ארגון הטרור דיבר בקול לוחש, כשהוא נראה חיוור, הוא טען כי מצבו הבריאותי טוב:  “כמה אנשים כבר מיהרו להרוג אותי או להכניס אותי לתרדמת. אני מודה לכולם על הדאגה, אך מצבי הבריאותי טוב”.

הוא הודה לכל מי שאוהב אותו ולכל מי שנאומו הקודם השפיע עליו: “בן אדם, בסופו של דבר, הוא בן אדם. הוא נעשה חולה או עייף מפעם לפעם. כמה אנשים שלחו ברכות החלמה מהירה, אחרים חילקו לחם ומלח על מנת שיתפללו לבריאותי. אחרים שלחו תרופות ודבש. אני מוקיר את האהבה שלכם ומודה לכם”.

הוא הוסיף: “היו כאלה שאמרו שאני הולך למות, שצריך לחפש מחליף. אני נשאר כאן ואנחנו נמשיך ביחד. אני עדיין מקווה כי בקרוב נתפלל כולנו יחד באל אקצה”.

נסראללה החמיא לערוץ הטלוויזיה: “הקמתי את אל-מנאר על מנת שתהיה מטרה ומסר, והערוץ לא מתקיים על מנת להרוויח כסף. זה ערוץ שלא מתקיים באופן תחרותי ומשלם את המחיר על כך. עם זאת, מדובר בערוץ שלא משנה את כיוונו מול הרוחות השונות ולא מתכופף בפני ביקורת”.

נסראללה התייחס גם על המצב הפוליטי בישראל ואמר שנתניהו וטראמפ הם אותו הדבר: “טראמפ ישר אמר שזה זיוף בבחירות כשהוא הפסיד. נתניהו קורא גם הוא לממשלה שתושבע – הזיוף הכי גדול בהיסטוריה של ישראל. אין לנתניהו לאן ללכת. הוא איים בנושא הגרעין, ואולי הוא ילך למעשה טיפשי בזירה הפלסטינית, ובכך ישים את כל האומה הערבית מול אתגרים חדשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות