זו הסיבה שמבקשים מהיועמ”ש להגיש כתב אישום נגד בנט ולפיד

ח"כ אבי מעוז מהציונות הדתית קרא בנאומו בכנסת ליועץ המשפטי לממשלה: "הגש כתב אישום תקדימי נגד בנט ולפיד על שוחד מירמה והפרת אמונים"
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשפ"א / 08.06.2021 18:53

יו”ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, ח”כ אבי מעוז המשיך היום (שלישי), בסדרת נאומי ‘הנדסת התודעה’, במסגרת נאומים בני דקה במליאת הכנסת.

בנאום היום קרא ח”כ מעוז ליועץ המשפטי לממשלה להורות על הגשת כתבי אישום תקדימים כנגד לפיד ובנט, בעקבות הקמת הממשלה – בגין  עבירות שוחד, מירמה והפרת אמונים.

ח”כ מעוז פתח את דבריו בכך ש’מכירת’ הממשלה המתהווה לציבור כממשלת אחדות היא הנדסת תודעה: “מרכיבי הממשלה המתהווה, מנסים למכור אותה לציבור בעטיפה מכובסת של ‘ממשלת אחדות, איחוי, ריפוי ושינוי’. זוהי כמובן הנדסת תודעה למהדרין”.

לדבריו, “האמת היא שמדובר בממשלת שוחד, מירמה, הפרת אמונים וצביעות. הממשלה המתהווה קמה על מירמה והפרת אמונים של בנט ושקד כלפי בוחריהם. היא קמה על שוחד של כס ראש הממשלה שניתן על ידי לפיד לבנט העומד בראש מפלגה עם שישה מנדטים.

הוא הוסיף: “היא קמה על הצביעות של ארגוני ה’גאים’ והארגונים הפמיניסטיים, אשר שותקים וממלאים פיהם מים, בזמן שח”כ עבאס דורש להסיר מקווי היסוד הקואליציוניים את חוקי הלהט”ב”.

ח”כ מעוז, סיים בהמלצה ליועץ המשפטי לממשלה “אני ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה להורות על הגשת כתב אישום תקדימי, נוסף על כתבי האישום התקדימיים בתיקי 2000 ו- 4000 בעניין ראש הממשלה, בחשד לשוחד, מירמה והפרת אמונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות