דרעי חשף בישיבת הסיעות ‘סוד’ על בנט ושקד • ימינה: “לא דובר אמת”

דרעי חשף בחלקה הסגור של ישיבת ש"ס ויהדות התורה: "ההצעה לגדעון סער היתה רצינית ואמיתית. אני עד ישיר לזה. גדעון הסכים. אבל איילת ובנט סירבו בתוקף: לא נבוא איתך לימין, גם במחיר הזזת ביבי" • גורם בימינה לחרדים 10: "בנט הסכים להצעה בפומבי ואף ויתר על חלקו"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"א / 08.06.2021 15:28

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי חשף סוד בחלקה הסגור של הישיבה המשותפת שקיימו היום (שלישי)  הסיעות החרדיות במשכן הכנסת.

דרעי אמר לחברי הכנסת של ש”ס ויהדות התורה:  “נתניהו עשה הכול כולל הכל כדי שתקום ממשלת ימין. ההצעה האחרונה לגדעון סער היתה רצינית ואמיתית. אני עד ישיר לזה. ישבתי עם גדעון ועם נתניהו. ואני מגלה לכם סוד, גדעון הסכים לה. אבל איילת ובנט סירבו בתוקף ואמרו לו: אנו לא נבוא איתך לימין, גם במחיר הזזת ביבי”.

גורם בימינה אומר בתגובה לחרדים 10: “דרעי אינו דובר אמת. בנט הסכים להצעה בפומבי ואף ויתר על חלקו ברוטציה. כדאי להיצמד לעובדות”.

העיתונאית דפנה ליאל, שחשפה את השיחה, ציינה כי “כמובן שבימינה אומרים שזה קשקוש, אבל ההחלטה של החרדים למקד בהם את האש מעניינת. כנראה החרדים חושבים שימינה היא בכל זאת החוליה החלשה בממשלה הזו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה בחלקה הסגור
    08/06/2021 16:07
    חנן
  1. שכל המדינה תדע

  2. דרעי שקרן חסר בושה
    07/07/2021 17:42
    עד מתי השקר ידבר
  3. דרעי משקר בלי למצמץ. אין לו טיפת בושה

  4. אל תלעיטו מערוצי הרעל. בבקשה, אנחנו לא מטומטמים!
    21/07/2021 02:45
    ישראל עובדתי
  5. במקאה הטוב, בן גביר הצביע באופן חלש ולא חוקי כנדרש. אין לזה תיעוד, וכל אחד הביא את מה שהוא ראה: המזכירה התעקשה שלא להחשיב את הצבעת בן גביר כי במקרה הטוב, הוא הצביע בקול ענות חלושה. וביטן התעקש שבן גביר הצביע בעד כי כך ראה ושמע.
    ואז הגיע סמוטריץ ושיכנע את בחטן לא להתעקש מול המזכירה שמתעקשת שגם אם בן גביר הצביע זה החה בקול ענות חלושה וחוקית זה לא נחשב הצבעה.
    אז, הכל בסדר. ובנוסף, אין כאן שום הבדל בתוצאה.

    אלא מה, שמש רוצה צומי ולהביא ”חדשות” לערוץ הרעל. למה גם אתם רוצים צומי ולהביא כאלו ”חדשות” מרעישות ומענינות?!
    תת רמה!!