סמוטריץ’: בנט יהיה רה”מ באגו, אבל בובה על חוט של השמאל

יו"ר מפלגת הציונות הדתית מזהיר מממשלת השמאל: "בנט הולך להיות שבוי כבן ערובה בממשלה הזו, בלי שום יכולת לפרק אותה ולהישאר במערכת הפוליטית" • "למחרת השבעת הממשלה כל אחד מהשותפים יכול לעשות מה שהוא רוצה, ולבנט לא תהיה שום יכולת או מנוף להגיב על זה"
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשפ"א / 08.06.2021 09:44

יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ תוקף הבוקר (שלישי) את ממשלת השמאל בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט, ומזהיר כי השליטה של ‘ימינה’ בממשלה תהיה אפסית.

סמוטריץ’ הודף את הטענה של ‘ימינה’ לפיה יהיה למפלגה זכות וטו בממשלה: ”בימינה ממשיכים לשקר ולטעון שלמרות כל הדברים הנוראיים שיש בהסכמים שבין לפיד לגוש השמאל יש להם זכות וטו על הכל. המציאות הפוכה לחלוטין.

”לפי חוק ממשלת החילופין החדש שהם הולכים לחוקק, בנט הולך להיות שבוי כבן ערובה בממשלה הזו בלי שום יכולת לפרק אותה ולהישאר במערכת הפוליטית”.

לאחר קריאת ההסכם הקואליציוני הסביר סמוטריץ’: ”למחרת השבעת הממשלה כל אחד מהשותפים יכול לעשות מה שהוא רוצה, בין אם במשרד שלו (ליברמן למשל במשרד האוצר ובתקציב המדינה, ככה בקטנה…), ובין אם בכנסת, ולבנט לא תהיה שום יכולת או מנוף להגיב על זה.

“בסוף יש לו בסך הכל 6 מנדטים מתוך 61 ולפרק את הממשלה, כאמור, הוא לא יכול כי אז לפי החוק החדש לפיד הופך לראש ממשלה אוטומטי והוא לא יכול להיות אפילו סגן שר.

”בממשלה הזו בנט יהיה ראש ממשלה בתואר ובאגו, אבל בובה על חוטים של רוב שמאלי מוחלט בכל הפורומים. בוודאי בכל הנוגע לתחומי הדת והמדינה. ליברמן יותר גרוע מרוב השמאל ומחזיק בידיו את משרד האוצר וועדת הכספים”, הזכיר יו”ר מפלגת הציונות הדתית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חמוד שלי . כל זה בגללך. אין לך לאן לברוח.
    08/06/2021 23:05
    יואל
  1. התעקשות אינפנטילית לא להיעזר ברע”מ כשלבסוף קיבלת אותם בממשלה עצמה.
    לפחות תיקח אחריות על האגו שלך פעם אחת ותודה שטעית.
    כל חילול שבת שייקרה- ייקרה בגללך.
    כל אות במגילת יוחסין שתיכתב- תיכתב בגללך.
    כל פגיעה בחיי המשפחה- תיקרה בגללך.
    כל מינוי ופעילות של “רב” לא ראוי וכל “כשרות” לא ראויה שתינתן – תיקרה בגללך.
    כל הקפאת בניה (שכבר החלה דה פקטו) והחזרת שטחים- תיקרה בגללך.
    כל הפקרה של אדמה בנגב ובכפרים- תיקרה בגללך.
    אתה גרמת לזה.
    שרפת את האסם עם התבואה.
    קח אחריות.