‘חבלת ראש קשה’ • תאונה בביתר: קשישה נהרגה מפגיעת אוטובוס

חיים טוויל
|
כ"ז סיון התשפ"א / 07.06.2021 11:48
הקשישה, כבת 90, נפגעה מאוטובוס ברחוב המגיד ממעזריטש • איש הצלה: “שכבה על הכביש בסמוך לאוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה”

קשישה כבת 90, הולכת רגל, נהרגה הבוקר (שני) בתאונה קשה ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר החרדית ביתר עילית.

חובשים ופראמדיקים של כוחות ההצלה שהוזעקו אל הזירה ביצעו בה פעולות החייאה, אולם למרבה הצער בסופן נאלצו לקבוע את מותה במקום.

ישראל אהרון בן-שם, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: “מדובר בהולכת רגל שנפצעה אנוש כתוצאה מפגיעת אוטובוס. ביצענו בה פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה, אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירה”.

חובש רפואת חירום במד”א חיים ברנשטיין: “הולכת הרגל שכבה על הכביש בסמוך לאוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה במקום”.

אהרן זילברמן, מתנדב זק״א: “מדובר באוטובוס שפגע באישה מבוגרת. כשהגענו למקום האישה שכבה על הכביש סמוך לאוטובוס מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק”א צוות ביתר עילית טיפלו בכבוד המת בגופת המנוחה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.