ידידיה מאיר: שרון היה בולדוזר, בנט חרטטן וסחיט, לכל דבר שולף שקר

איש התקשורת ידידיה מאיר: "בנט חובר לגדולים שבאויבינו מבית ומחוץ, והתקשורת לא עוסקת בעוולה הזו אלא בזה שידידיה מאיר הוא המסית" • "בנט אימץ את השיח הבלפורי, פתאום הוא זורם עם השיח הזה, הוא חלק מהדבר הזה" • "חבריו החדשים יסחטו אותו, כי הוא חושש מבחירות"
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"א / 06.06.2021 22:49

איש התקשורת ידידיה מאיר התייחס בראיון שהעניק היום (ראשון) לערוץ 7 לסערה שחוללה ההחלטה של חברת פייסבוק להסיר פוסט בו העלה את טורו האחרון מהעיתון ‘בשבע’ – בו תקף בחריפות רבה את מהלכו הפוליטי של נפתלי בנט.

מאיר מספר כי בעקבות הסערה התקשורתית והציבורית שעוררה הסרת הפוסט נמסר לו מפייסבוק שהסיבה להסרת הפוסט אינה תוכנו של הפוסט אלא תמונה שהוצמדה אליו ובה צילום מודעה המיידעת על הפגנה הצפויה להתקיים במרחק של כמאתיים מטרים מביתה של איילת שקד.

“ברגע הראשון זה היה מפחיד וברגע השני יותר מפחיד. תמיד חששנו מהרגע שפייסבוק תחסום וכו’. גם כך אני באווירה של ‘תפילה לעני כי יעטוף'”, אומר מאיר – ומזכיר את התקוות והאמונות לפיהן אם היו רשתות חברתיות בתקופת ההתנתקות המהלך לא היה מתבצע בשל ההתנגדות הציבורית, אך כעת מתברר שבעידן הרשתות החברתיות ניתן לבלום הפגנות כבר בשלב הפצת המודעות ולא בשלב נסיעת האוטובוסים, כפי שהיה בימי טרום העקירה והגירוש.

ידידה נשאל האם אכן הוא סבור שבנט מוביל אותנו למהלך דומה לזה של שרון – והוא השיב: “לא עד כדי כך. משום שבנט חרטטן. לכל דבר יש לו איזו תשובה או שקר כלשהו. הוא לא ביצועיסט, כך שבמובן הזה אני רגוע. הוא לא בולדוזר, אבל בקטע של מנהיג שמוביל קו מסוים ולא רק מפר הבטחת בחירות אלא משנה את כל הדרך, חובר לגדולים שבאויבינו מבית ומחוץ, והתקשורת לא עוסקת בעוולה הזו אלא בזה שידידיה מאיר הוא המסית, שהרב דרוקמן או הרב אבינר והרב וולדמן, סמלי הרכות, צריך לחקור אותם”.

על אזהרותיו של ראש השב”כ ממאפייני השיח הישראלי בימים הללו, מציין מאיר כי המאמר שכתב אינו כולל הסתה או קללות וגידוף ולמרות זאת במקום לחסום את מי שבאמת תוקף ומגדף עושים זאת לו ולשכמותו, מייצגי ומביעי המחאה הלגיטימית.

ידידיה  סבור, כי אין מקום לצעקות כלפי רעייתו וילדיו של ניר אורבך, אך כלפי אורבך עצמו יש לזעוק באופן תקיף ועוצמתי הרבה יותר.

בדבריו מביע מאיר ביטחון בכך שלו היה בנט מצהיר על כוונותיו הפוליטיות הללו, לא היה עובר את אחוז החסימה. “אני חושש שאחרי הפארסה הזו, שבה בנט יהיה ראש ממשלה וייסחט כי הוא חושש מבחירות, הוא הכי סחיט בעולם”.

האם קיים סיכוי לרגיעה ביום שאחרי הקמת הממשלה?

מאיר אומר שישמח לראות מעשים רגועים שכאלה, אך הוא מזכיר את דבריו של בנט עצמו בראיון לעמית סגל ובו הוא אומר שלכל היותר המהלך לא יצלח, אבל הניסיון נעשה. “הלו, זו מדינת ישראל”, הוא מזכיר.

על נתניהו מדגיש מאיר כי הוא עצמו אינו ביביסט ועם זאת הוא רואה את יכולותיו לעמוד לימין הציבור המסורתי והדתי ומתעמת מול השתלטות בג”ץ, מאבקים שייכשלו ברגע בו יוצא מהתמונה. “אי אפשר לשחק עם הדברים הללו”.

“אני לא הייתי ממהר להיפטר מנתניהו. אני לא שותף לשיח הבלפורי הזה שבנט תוך שניה אימץ וכעת הוא זורם לנרטיב הזה של רצח רבין. לפני 25 שנה הציבור שלנו נכנס למקלטים בערב נובמבר ופתאום בנט זורם עם השיח הזה, הוא חלק מהדבר הזה. טוב לו עם הסיפור הזה של המאבטחים והסכנה וכו'”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרטטן? חחח
    07/06/2021 17:45
    סתם אחד
  1. בנט היה לוחם במטכ”ל, קצין במגל”ן, יזם מנהל של חברה שנמכרה במאות מילוני דולרים + עוד שני אקזיטים כיועץ, שר כלכלה, חינוך, ביטחון – לא עשה תה למפקד ב”במחנה” וכתב טורים בעיתון.

  2. מי אתה בכלל אפס מאופס יחד עם היאכנע שלך
    14/06/2021 07:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. שלמה