ראש הממשלה בראיון: ‘בנט מגלומן, הוא עם תאוות שררה בלתי מוגבלת”

ראש הממשלה בריאיון מיוחד לערוץ 20: "הממשלה הזו מסוכנת יותר מההתנתקות ואוסלו • קרוב לשנתיים קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי. שמעת מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה? • בנט עשה מכירת חיסול של המדינה. זה החזון של עבאס. בחיים לא היינו נותנים לו את זה"
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"א / 06.06.2021 22:29

ראש הממשלה בנימין נתניהו התארח הערב (ראשון) בתכנית ‘הסיפור המרכזי’ בהנחיית עם עירית לינור ואראל סג”ל בערוץ 20 – וקבע: “הממשלה הזאת מסוכנת יותר מההתנתקות ואוסלו”.

נתניהו פתח: “כאן זה המקום האחרון בתקשורת בישראל שאני יכול לדבר. ביתר התקשורת מלטפים ומלקקים לבנט ולפיד”.

על החד צדדיות של פייסבוק: “פייסבוק פסלו פוסטים של ימנים עם קריאה להפגנה מול ביתו של ח״כ אורבך, אך משום מה לא פסלו פוסטים זהים מהצד השמאלי. זו פשוט סתימת פיות״.

על ההסתה נגדו ברשתות: ״מה זו הסתה? הסתה זו לא ביקורת פוליטית, נוקבת ככל שתהיה. הסתה זו קריאה לאלימות או לרצח. במשך קרוב לשנתיים, ‘הדגלים השחורים’ שממומנים על ידי ארגוני השמאל בארץ ובעולם קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי במסווה של אומנות. גם קריאה לפגוע את אשתי זו אומנות? שמעת פעם מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה? אף אחד לא דיבר נגד זה.

“אבל כשיש ביקורת מהימין – זו הסתה, הדברים של הרב דרוקמן זו הסתה? שטויות”.

על יו”ר ימינה: ״אני חושב שמה שבנט עושה זו מכירת חיסול של המדינה. הוא לקח קולות מהימין והעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. הוא המושיע של השמאל. הוא חתם פה בכיסא הזה במצח נחושה כי לא ישב עם לפיד. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר. אבל 95% מהשמאל מרוצים ממנו. הוא עושה משהו שאף ממשלת שמאל לא עשתה: הוא מכניס לממשלה מפלגה של תומכי טרור”.

נתניהו הוסיף: “בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה”.

על האמירה שניסה להקים ממשלה עם רע״מ – אמר נתניהו: ״אני נתתי לערביי ישראל יותר מכל ממשלות ישראל – יחד. אמשיך לתת לציבור הערבי, אבל לא במובן של שליטה. לא לבטל את חוק קמיניץ, לבטל את ההריסה בנגב. זה שקר. מעולם לא הסכמתי להקים ממשלה עם רע”מ. הכל שקר מוחלט. בנט משקר כל הזמן. שיחשפו את ההסכמים”.

נתניהו הדגיש: “הם רוצים ליצור אוטונומיה מחודשת בנגב. בנט עשה מכירת חיסול של המדינה. זה החזון של מנסור עבאס. בחיים לא היינו נותנים לו את זה, בנט נתן לו את זה”.

על איראן: ״כשיש לאיראן ארסנל גרעיני – אנחנו באיום קיומי. להערכתי יהיה הסכם חדש עם איראן בתוך כמה שבועות. הממשלה החדשה לא תבצע שום מבצע משמעותי מעבר לקווי האויב. אני – עשיתי את זה. אמרתי לביידן: ‘ג׳ו, אני אעשה כל מה שאוכל למנוע מאיראן נשק גרעיני'”.

על הדיפ-סטייט: ״הדיפ סטייט עכשיו עמוק בתוך הממשלה הזו. ביום שישי מסבירים לנו שהיחיד שיכול להשפיע על אורבך זה אלון דוידי, פתאום פותחים מחדש את התיק שלו? שיתחילו בלזמן לעדות את אביגדור ליברמן. עד היום לא חקרו ואפילו לא זימנו את ליברמן על מה שקרה במפלגת ישראל ביתנו והשחיתות שם.

“היחיד שעומד מול התיקים התפורים זה אני. הם מתפוררים בקומדיה בבית המשפט”.

על חברי הימין בממשלה המסתמנת: “עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: השמאל משתמש בבנט ככלי להמליך עצמו בחזרה לממשלה ובנט משתמש בכם ככלי להביא עצמו לראשות הממשלה.

״אני פונה לתריסר חברי הכנסת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם״.

על דברי בנט שאמר: “לא יהיה קטסטרופה, אלא רק חילופי ראש הממשלה” – אמר נתניהו: “זה כן משנה מי ראש הממשלה. לפעול בפזיזות זה מאוד מסוכן. גם בצד המדיני, וגם בפן הביטחוני. עבאס הכתיב להם את תוכנית החלוקה מחדש. הולכת לקום קונסוליה פלסטינית במרכז ירושלים. מי יעצור אותם? עזבו את הצד הבטחוני של איראן”.

במענה לשאלה האם יישאר להנהיג את הליכוד מהאופוזיציה: “אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום״.

ראש הממשלה הדגיש: “אני חרד לגורל המדינה. יש כאן אנשים חסרי אחריות. זה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלמוניה. אומרים שראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה בעולם. אם אתה ראש ממשלה של השמאל – יחבקו אותך”.

נתניהו קבע: ״הזהרתי לפני אוסלו שיקומו מאחזי טרור, הזהרתי לפני ההתנתקות שיעופו לכאן טילים מעזה, ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת, הממשלה הזאת מסוכנת יותר משני המקרים הקודמים.

“אל תתנו יד לשקר הזה! אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. זה צריך להמשך ואני לא בטוח שכך יהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות