זו התגובה של שקד למתקפה של ‘משטרת המחשבות’ על הרב דרוקמן

אחרי שבעלי 'דיירקט פולס' קרא לנפתלי בנט ואיילת שקד "לצאת לתקשורת ולהפסיק את מחול השדים" נגד הרב דרוקמן - כתב איילת שקד: "הפרשנות המגוחכת שעושים לדבריו של הרב כאילו הוא מעודד אלימות היא מסולפת. אסור שנגיע למצב של סתימת פיות"
אריה ריבקינד
כ"ו סיון התשפ"א / 06.06.2021 19:52

שרת הפנים המיועדת, איילת שקד, הדפה הערב (ראשון) את המתקפה של ‘משטרת המחשבות’ על זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן.

שקד כתבה בטוויטר: ”הרב דרוקמן הוא תלמיד חכם ומחנך דגול שהעמיד ומעמיד דורות של תלמידים לשמירה על חוקי המדינה ואהבת העם והארץ.

”הפרשנות המגוחכת שעושים לדבריו של הרב כאילו הוא מעודד אלימות היא מסולפת, אינה מכבדת וגורמת לו עוול. לכל אדם עומדת הזכות להביע את דעתו ואסור שנגיע למצב של סתימת פיות”.

דבריה של שקד פורסמו כאשר מוקדם יותר תהה שלמה פילבר, הבעלים של מכון הסקרים ‘דיירקט פולס’, מדוע בנט, שקד וכהנא לא יוצאים להגנת הרב.

“הייתי מצפה מחברי ימינה נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא שידעו להתייעץ עם הרב דרוקמן פעמים רבות ומכירים אותו, לצאת לתקשורת ולהפסיק את מחול השדים סביבו שבו הוא נאלץ להתבזות בהתנצלויות חסרות בסיס”, כתב פילבר.

רב דרוקמן תהה היום כיצד הבעת דעה באמצעות ‘מכתב הרבנים’ מתפרשת כהסתה, עד שראש השב”כ חייב להזהירה ממנה בעיצומה של השבת.

“מכתב הרבנים שקרא ‘לעשות הכל’ על מנת למנוע את ממשלת בנט לפיד – יכול להיות הסתה רק בדמיון של מי שחושב שזו הסתה”, אמר הרב דרוקמן. “לאורך חודשים התקיימו הפגנות מול בית ראש הממשלה – אז לא שמענו את ראש השב”כ אומר שזו הסתה, פתאום מכתב שלי זו הסתה. לא העליתי בדעתי שמישהו יראה בזה הסתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות