ראש בי”ד חב”ד לח”כי ‘ימינה’: סכלו, סכנה לישראל, תהיה בכייה לדורות

ראש בי"ד רבני חב"ד, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, כותב לח"כי 'ימינה': "הקמת ממשלת השמאל - סכנה לכלל ישראל ותהווה בכייה לדורות" • "עם ישראל יחזיר לכם טובה גדולה על כך, ותחרטו באותיות של זהב בתולדות עם ישראל שעמדתם בשעה קשה זו בניסיון"
יוסף גרינבוים
כ"ג סיון התשפ"א / 03.06.2021 15:26

ראש בית דין רבני חב”ד בארץ הקודש, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שיגר היום (חמישי)  מכתב אישי לחברי הכנסת של מפלגת ימינה, ובו קרא להם לסכל את הקמת ממשלת השמאל.

הגרי”י ירוסלבסקי מציין במכתבו, כי פעל בהוראת הרבי מליובאוויטש זצ”ל למנוע את הקמת ממשלת פרס בשנת תש”נ, בימי הפרשה המכונה ‘התרגיל המסריח’.

“הצעד הזה הוא סכנה לכלל ישראל בכל המובנים ותהווה בכיה לדורות, ולא ניתן יהיה לעצור את ההתדרדרות של המהלך הזה לאחר שחלילה תושבע הממשלה”, כותב הרב ירוסלבסקי.

“כל מי שיסכל תוכנית זו מובטחני שיזכה לעלות מעלה מעלה בכל המובנים, והעמידה בניסיון הזה, תביא לכל אחד ואחד  מכם ברכות עד בלי די ולבני משפחותיכם”, כותב הרב.

“עם ישראל יחזיר לכם טובה גדולה על כך, ותחרטו באותיות של זהב בתולדות עם ישראל שעמדתם בשעה קשה זו בניסיון,  וגרמתם תשועה והצלה לעם היושב בציון”.

בכתב ידו הוסיף הרב, כי היום – כ”ג סיון – הוא היום המסוגל לביטול הגזרות, לאור דבריו של הרבי מליובאוויטש: “בכ”ג סיון מידי שנה בשנה נקראים סופרי המלך מלכו של עולם והם כותבים ככל אשר צווה מרדכי דקאי על כל אחד ואחד מישראל, כל אחד מישראל נעשה בעל הבית על כללות הנהגת העולם כך שכל העניינים נעשים בהתאם לרצונו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות