הקמפוס הקולינרי החרדי הראשון מסוגו מציג: סדנת בישול בירושלים

מקצוע מבוקש: הקמפוס מציע מטבחים כשרים ומאובזרים, כיתות בהפרדה מלאה בין נשים לגברים, מגוון רחב של קורסים וסדנאות לבישול ואפייה - והכל בכשרות מהדרין ומחירים סבירים
תוכן שיווקי
כ"ג סיון התשפ"א / 03.06.2021 14:49

לימודי קולינריה חווייתיים דווקא בירושלים

כולם יודעים שירושלים מורכבת מפסיפס בין תרבותי שהוא קיבוץ גלויות של ממש. זה הרי לא סוד שמזה שנים רבות עיר הקודש מקבצת אל תוכה מאות אלפי אנשים מאמינים ממקומות שונים בעולם, המביאים עמם סגנונות קולינריים שונים ומגוונים.

משום שכך, זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו יבחין בפוטנציאל העצום שבתעשייה המתפתחת ויפתח קמפוס שבו ניתן יהיה ללמוד סדנת בישול בירושלים. הרי לא נוכל להתעלם מהעובדה שירושלים הפכה בשנים האחרונות למובילת תרבות הקולינריה בישראל ולשחקנית משמעותית בעלת שם בתעשיית תרבות המזון הבינלאומית.

הקמפוס הקולינרי הוא למעשה בית ספר גבוהה למקצועות הקולינריה בירושלים והראשון מסוגו בארץ המציע קורס בישול לעדה בירושלים כולל מגוון שיעורי קולינריה וסדנאות לציבור החרדי. בקמפוס תמצאו קורסים מגוונים לחובבי מטבח מתחילים וגם לכאלה שכבר יודעים דבר או שניים ובעלי ידע מעמיק יותר של כישורי מטבח על המנעד הרחב והמפנק של מיני הבשר הדגים והתענוגים שיש לו להציע.

כולנו מכירים את זה. כמה שעות לפני כניסת שבת, ילדים מתרוצצים ברחוב, הרחובות מלאים בניחוחות משכרים של בישולים וכולם מתכוננים בהתרגשות גדולה לקראת שבת המלכה. אנחנו כל שבוע מתנחמים בארוחות השבת. ממתינים לאותן שעות קסומות בחיק המשפחה והחברים. מבחינתנו, שעות מעטות אך בעלות משמעות אלה לא יסולאו בפז. קדושה אופפת את האוכל שמונח על שולחן השבת ואת האורחים שיושבים סביבו.

 הפתיעו את המשפחה עם כישורי הבישול בשולחן השבת  

הקמפוס הקולינרי בירושלים מציע מגוון מסלולים והשתלמויות מקצועיות בתחומי הבישול והקולינריה באופן המותאם במיוחד לציבור החרדי.

המעוניינים, יוכלו למצוא בקמפוס מגוון רחב של קורסים והשתלמויות שבהם יוכלו ללמוד על טכניקות, טיפים וסודות מקצועיים שיסייעו להם להכיר הכרות מעמיקה של סגנונות בישול מהמתקדמים בעולם לצד פרקטיקה מעשית וכלים לאימון ופיתוח עסקי.

סילבוס הקורסים והקמפוס עצמו נבנה במחשבת תחילה להתאמה מוחלטת עם הצרכים של הציבור החרדי. הצוות המקצועי והנהלת הקמפוס השקיעו מחשבה רבה ולא בחלו באמצעים בכדי שהסטודנטים שמגיעים ללימודים בקמפוס מיד ירגישו בבית. הקמפוס מציע מטבחים כשרים ומאובזרים, כיתות בהפרדה מלאה בין נשים לגברים, מגוון רחב של קורסים וסדנאות לבישול ואפייה, אופציה להתמחות בבישול בריא לתזונה בריאה ומאוזנת, מנות חלביות או בשריות, מנות גורמה, ואפילו קורס פרופשיונל שף ללימוד הכנת מנות מורכבות, תוך התעדכנות מתמדת בטרנדים בינלאומיים.

בלימודים ניתן דגש על טכניקות שונות קלאסיות ועכשוויות, סגנונות שונים ממטבחי העולם לפיתוח שפה קולינרית אישית, כולל כלים מעשיים להשתלבות בתחום הקולינריה בישראל.

תוכלו להצטרף לקורסים למתחילים או לקורסים מתקדמים ואפילו לקורסים והשתלמויות שיעזרו לכם ויכוונו אתכם בדרך להיות לשפים ואנשי מקצוע. המורים בקמפוס כולם, הם אוטוריטה בתחום לימודי הקולינריה בישראל והתכנית נבנתה על ידי צוות מוביל של שפים בעלי ניסיון ידע והשכלה בינלאומית.

קורס לימודי הקולינריה הוא הקורס האידיאלי עבור מי שמעוניין ללמוד את כל הסודות והיסודות שבבישול מקצועי  שישאיר את כל מי שסועד אצלכם עם טעם לעוד, לסת פעורה וברכת הודיה לבורא עולם.

מוזמנים למסע קולינריה מהנה שישנה את חייכם ויהפוך אתכם למאסטרים במטבח שלכם!

לפרטים נוספים הכנסו לאתר: www.culinarycampus.co.il

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות