אחי השמאלנים: טחו עיניכם מראות

רק ביממה האחרונה נטבחו בסוריה ובצפון עיראק יותר מ-1000 איש • האיסלאם הרדיקלי ממשיך לאיים על שלום העולם • ומאידך עסוקים הצבועים בהקמת ועדת חקירה לבדיקת פשעי מלחמה של ישראל בעזה
ח"כ ניסים זאב
כ"ב אב התשע"ד / 17.08.2014 22:35

ארצות הברית התעוררה מתרדמתה סוף סוף, והחליטה לתקוף את חיות הבר “דאעש” של עיראק. אמריקה תוקפת, ובעצמה, אבל רק מהאוויר, סיכול ממוקד.

אל מול הברברים הטרוריסטים הטובחים באכזריות רבה נשים וטף ומשאירים מאחריהם שלוליות של דם – נותר העולם הנאור והמערבי אדיש. הוא רואה את הזוועה הנוראה, צופה בה מן הצד וממלא את פיו מים.

רק ביממה האחרונה נטבחו  בסוריה ובצפון עיראק יותר מ – 1000 איש,  האיסלאם הרדיקלי ממשיך לאיים על שלום העולם, ומאידך עסוקים הצבועים בהקמת וועדת חקירה לבדיקת פשעי מלחמה של ישראל בעזה. גם השמאל הישראלי נוסף על שונאינו, ובהפגנה  שערכו אמש בכיכר רבין יחד עם אחיהם הערבים האהובים בכו במרה על מר גורלם של הפלשתינאים – “שוחרי השלום” – וקול גלאון נשמע בכיכרנו לפיטוריו של ראש ממשלתנו,  על שלא הוביל לפריצת דרך עם הפלשתינאים.

הרי “הנה מה טוב ומה נעים שבת האחים המוסלמים גם יחד” הם יצאו בקריאה נרגשת, ובזעקת איוולת, כמהים לשלום, עד כדי עיוורון, הגובל בשיגעון.

טחו עיניהם מראות, שחמאס, “האח הגדול” של דאעש הטרור, ששניהם מאמינים בשאהדה כלומר שהעולם כולו חייב להיות איסלאמי, ואת ראשם של כל הכופרים צריך לערוף, או במקרה הטוב להמיר את דתם.

החיבור בין הרשות לחמאס משמעותו לשאוב את אנשי ‘הרשות’ ולהשתלט עליהם מבפנים. ממש כמו הנסיון הערבי היום לשאוב את בת ישראל אל העם הערבי בחתונת ההתבוללות ביפו. אגב, נשיא מצרים והעם המצרי השכילו להבין  את הסכנה האורבת להם מהחמאס, אך הכסילים הנאורים שלנו עדיין מאמינים שצריך יותר לוותר ולתת.

בינתיים ” האח הקטן ” של החמאס (דאעש) שועט קדימה וטובח בעיראק,  בסוריה, בלוב, בסודאן, בסומליה, וניגריה, ובונה תשתית ובסיס  “באום אל פחם” דרך השייח ‘ראאד אסלאח’.

אז מה המסקנה המתבקשת? יש לעצור את המשחית ולהכות בו עד חרמה ללא פחד, ככתוב “פן תאמר בלבבך רבים הגויים האלה ממני איכה אוכל להורישם : לא תירא מהם. המסות הגדולות אשר ראו עיניך, והאותות והמופתים והיד החזקה והזרוע הנטויה אשר הוציאך ה’ אלוקיך, כן יעשה ה’ אלוקיך לכל העמים אשר אתה ירא מפניהם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות