40 מיליון כבר צפו: ראתה דובה על גדר הבית שלה ועשתה דבר מדהים

נערה בת 17 מקליפורניה התנפלה על דובה גדולה שניסתה להיכנס לגינת הבית שלה כדי לטרוף את הכלבים - ומה שנקלט בסרטון האבטחה הפך אותה לכוכבת הרשתות החברתיות
חרדים 10
כ"ב סיון התשפ"א / 02.06.2021 19:19

מאבק מדהים בין דובה לבין נערה בת 17 בארצות הברית זכה כבר ל-40 מיליון צפיות: בתיעוד נראית הנערה רצה אל דובה חומה ענקית שטיפסה  על גדר הבית בדרכה לטרוף  את כלבי המשפחה-  ודוחפת אותה החוצה, באומץ רב.

מי ששיתפה את הסרטון היא אישה  עם המשתמש Bakedlikepie ברשת הטיקטוק, אשר מספרת כי בזמן האירוע היא הייתה בחופשה בבית המשפחה של בת דודתה היילי מוריניקו בקליפורניה.

בסרטון האבטחה נראים הדובה הגדולה יחד עם שני גורים הצועדים על גדר הבית, כאשר כלבי המשפחה נובחים לעבר הדובה כדי להרחיק אותה.

הדובה מצידה מנסה לתקוף את הכלבים, כשלפתע נראית היילי רצה אל הדובה ומפילה אותה אל מעבר לגדר.

בזמן שהדובה טיפסה שוב אל הגדר, הצליחה היילי לאסוף את הכלבים ולהכניס אותם אל הבית.

היא רק נפגעה קצת באצבעות ובברכיים.

היילי סיפרה  כי בתחילה היא חשבה כאשר שמעה את הכלבים נובחים, שמדובר בכלב שמנסה להיכנס לחצר. כשהגיעה לחצר והבינה שמדובר בדוב כבר לא היה לה זמן והיא עשתה את הדבר היחיד שהיא יכלה לחשוב עליו: לדחוף את הדוב.

כאשר נשאלה כיצד לא פחדה מהדובה – השיבה היילי: “אני גרה כאן בהרים המון זמן ורואה דובים בעיקר בקיץ. הם לא מראה נדיר כאן, כך שאני יודעת כבר איך להתמודד איתם”.

עם זאת היילי ,קוראת לכולם שלא ללמוד ממנה. בראיון לרשת טלוויזיה מקומית היא  אמרה שהיא לא ממליצה לאחרים לנסות להיאבק בדובים בצורה כל כך מסוכנת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צער בעלי חיים איך היא מעיזה לעשות זאת הרי לא היה איום ממשי על חייה - נתבע בבגץ
    06/06/2021 14:41
    איש חושב
  1. תראו כך שהשמאל שלנו נראה כשמרחמים על מחבלים ערבים