סמוטריץ’ לגלג על העיתונאי הדתי: מאכילים אותך לוקשים ואתה בולע

העיתונאי יאיר שרקי דיווח כי ההתעקשות של שקד על הוועדה למינוי שופטים מעכבת את הקמת הממשלה: "זה אירוע אמת רחוק מפתרון" • סמוטריץ': הכל הונאה אחת גדולה
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשפ"א / 02.06.2021 09:49

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’,  לגלג הבוקר (רביעי) על עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי, וטען כי ההתעקשות של איילת שקד על מקום בוועדה למינוי שופטים היא ספין של ‘ימינה’.

שרקי דיווח בחשבון הטוויטר שלו בלילה כי ההתעקשות של שקד “היא אירוע אמת רחוק מפיתרון”.

“אם נשארתם ערים כדי לשמוע ‘עלה בידי’ אתם יכולים ללכת לישון”, צייץ שרקי בחשבון הטוויטר שלו. “מחלוקת שקד-מיכאלי היא אירוע אמת רחוק מפתרון. שקד לא תבוא בלי הישג רשום על שמה אישית, גם במחיר הקרסת הממשלה, וכמי שיש ליד ביתה הפגנות היא גם לא מרגישה שיש לה יותר מדי מה להפסיד. נותרו עוד 24 שעות ושלוש דק, זה באמת לא סגור”.

סמוטריץ’ הגיב: ”הוועדה למינוי שופטים היא ‘אירוע אמת’ כמו הידיעה שלך על החזרה של בנט מממשלה עם תומכי טרור בזמן פרעות ערביי ישראל. הכל הונאה אחת גדולה. מאכילים אותך לוקשים, שרקי ידידי, ואתה בולע בלי אפילו ללעוס”.

הוא הוסיף: ”אל תתנו לספין על הוועדה למינוי שופטים לבלבל אתכם. בנט, שקד וסער מחזירים את השמאל לשלטון ומוכרים בדרך את כל ערכי הימין לשמאל ולתומכי טרור. המשברים המלאכותיים שהצדדים מתדרכים עליהם הם בסך הכל רעשי רקע שנועדו לטשטש את זה”.

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלוף העולם סמוטריץ אין כמוך בעולם
    02/06/2021 10:15
    יוסף
  1. אלוף העולם סמוטריץ אין כמוך בעולם

  2. חזק הבחור
    02/06/2021 12:46
    אלי
  3. בנט מצטער על כל רגע שעזב אותו…
    סמוטריץ’ פוליטיקאי ברמה גבוהה…

  4. על"ה ביד"י = 131 כמנין הס"מ
    02/06/2021 13:25
    יהודי
  5. לה’ הישועה