חתונת ההתבוללות: “מורל תחזור עוד כמה שנים” • 8 עוכבו לחקירה

סמוך לאולם האירועים בראשון לציון בו נערכה חתונתם של מחמוד מנסור ומורל מלכה, התקבצו מאות מפגינים נגד החתונה • כמה עשרות באו לתמוך בזוג • שישה מפגינים שמחו נגד החתונה נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי
יוני גרין
כ"ב אב התשע"ד / 17.08.2014 22:09

חתונת ההתבוללות: סמוך לאולם האירועים ‘שמש אדומה’ בראשון לציון בו נערכה חתונתם של מחמוד מנסור ומורל מלכה, התקבצו הערב (ראשון) מאות פעילים, בהם פעילי ארגון להב”ה, המתנגדים לחתונה המעורבת של הזוג מיפו. למקום הגיעו גם עשרות פעילי שמאל, מצוידים בפרחים ובלונים, על מנת להביע תמיכה בזוג.

למעלה ממאה שוטרים איבטחו את האירוע וחצצו בין המתנגדים לתומכים. מהמשטרה נמסר, כי בעקבות הפרות סדר שהיו באירוע עוכבו לחקירה 8 מתפרעים, מתוכם שלושה ייעצרו. במהלך ההפגנה הושלכו גם שני חזיזים לעבר השוטרים.

כל אורח שהגיע לחתונה וביקש להיכנס לאולם בו נערכת מסיבת החתונה נבדק בדקדקנות על ידי השוטרים, בכדי לוודא שהוא אכן הוזמן על ידי בני הזוג.

חבר הכנסת לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי אמר בהפגנה: “מורל, זה לא יעזור לך. הם תמיד יזכירו לך שאת יהודייה ומאיפה את באה. הילדים שלך שיוולדו לעולם לא יהיו שווים אליהם. מדברים עלינו שאנחנו גזענים – בואו נראה שערבייה תבוא להתחתן עם יהודי פה באולם… ואז נראה מי גזעני”.

“באתי להפגין כי יהודי צריך להתחתן עם יהודייה וערבי עם ערבייה. בסופו של דבר נצטרך ללכת לכפרים ולהוציא משם נשים שחטפו מכות”, סיפר לחדשות 2 Online יואל רהב, פעיל שהגיע להפגין. “כל יהודייה שהתחתנה עם ערבי הזדקקה עד היום לעזרה שלנו. הערבים שונאים אותנו ולא מחפשים להתחתן מאהבה, בגלל שהם רוצים להרוס את העם היהודי ולומר ‘אני לקחתי לכם יהודייה'”.

עופר גולן, חבר ארגון להב”ה, קרא להורים: “המוסלמים מחכים להן בכל פינה ומפתים אותן. בשביל קולה וג’ינס הן הולכות איתם. גם מורל שמתחתנת הערב וכבר התאסלמה, תבוא אלינו עוד כמה שנים לבקש עזרה”.

ח”כ משה גפני, אמר היום: “בתקופה זו בה קיימת סכנת התבוללות קשה בעם ישראל, כואב הלב, וזו בושה שנערה יהודיה הולכת עם גבר לא יהודי וברוב חוצפתם מכנים זאת חתונה ופוגעים בפומבי במסורת היהודית ובשרשרת הדורות של עמנו.

“אנו מגנים בתוקף את האירוע המביש הזה המטיל כתם על העם היהודי, וכפי שהיה בהיסטוריה – אנו בטוחים כי עשבים שוטים שכאלו לא הם שיכתיבו את שרשרת הדורות של העם היהודי”.

בשעות הצהרים קבע בית המשפט בראשון לציון כי פעילי להב”ה יוכלו להפגין במרחק 200 מטרים מהאולם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות