עלות בניית בריכות שחייה: איך לתכנן הקמת בריכה ולהצליח

כמה עולה לבנות בריכה היא שאלה חשובה, אבל היא לא השאלה הכי חשובה לענות עליה • כי בסופו של דבר את הבריכה צריך לתחזק ויש בריכות שונות עם דרישות תחזוקה שונות • לכן, מה שחשוב הוא להבין את כל התמונה
תוכן שיווקי
כ"א סיון התשפ"א / 01.06.2021 01:00

מעבר לפינוק של החוויה הפרטית, בריכת שחייה פרטית היא מוקד מלהיב ביותר למפגשים חברתיים והופכת למגנט למסיבות ואירועים, לגדולים ולקטנים כאחד.

כמה עולה לבנות בריכה היא שאלה חשובה, אבל היא לא השאלה הכי חשובה לענות עליה, כי בסופו של דבר את הבריכה צריך לתחזק ויש בריכות שונות עם דרישות תחזוקה שונות.

לכן, מה שחשוב הוא להבין את כל התמונה, את כל הדרישות הנחוצות הן ברמה של הבנייה או ההתקנה של הבריכה והן ברמה של תחזוקה שלה, תיקונים, חידושים, השלמות, בלאי וכל מה שרלוונטי.

על מנת לקבל את כל המידע מומלץ כמובן לשוחח עם איש מקצוע שיוכל לפרוט את כל המידע בשיחת ייעוץ אחת. לחלופין אפשר לדלות מידע ברשת ולבצע מחקר שוק תוך בניית תכנית באופן עצמאי וביצוע כל ההשוואות הנחוצות על מנת לבנות מסגרת תקציב נחוצה, טווחי עלויות ורשימת ספקים לביצוע העבודה ולחומרי הגלם.

בריכת שחייה – הכוכב של הבית

בריכת שחייה, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בית פרטי או קומפלקס משותף היא לא רק בגדר מותרות ופינוק, היא כמעט ברמה של חובה.

אין דבר מפנק ומהנה יותר מלקפוץ אל הבריכה ביום קיץ חם, בלי להיות תלויים בבריכה השכונתית, בשעות הפעילות שלה ובאילוץ לפגוש עוד אנשים נוספים בדרך. לעיתים זה די נחמד, אבל לא תמיד זה מה שהכי דחוף לנו כשמתחשק לטבול בבריכה.

ממה מורכבת עלות בניית בריכות שחייה

כאשר בונים תקציב ותכנית עבודה הצורך לדעת את מחיר התקנת בריכת שחיה הוא בסיסי והגיוני, אבל צריך לזכור גם שהגדרת מחיר התקנת בריכת שחיה היא כותרת רחבה עם קטגוריות רבות כמו גם אפשרויות רבות.  מחיר התקנה או בנייה של בריכת שחייה מושפע מסוג וגודל הבריכה, דרישות ההתקנה וכן גם צורכי התחזוקה שהיא דורשת. מגוון הבריכות שקיים במשק הוא רב ועשיר ואתו גם הגיוון בקטגוריית המחירים השונות

כמה עולה לבנות בריכה היא שאלה של כמה רכיבים. ראשית, גודל ועומק הבריכה, האם מדובר על בריכה אולימפית, חצי אולימפית, בריכה קטנה, בריכה מעוצבת. האם הצורה של הבריכה היא סטנדרטית או שהיא מעוצבת בצורה ספציפית כלשהיא וצריך להיערך לכך בהתאם.

דברים נוספים שמשפיעים על עלות בניית בריכות שחייה הם היבטים כמו קירוי. בריכה לא מקורה לא תהיה שימושית בחורף. אמנם בישראל מדובר על חודשיים שלושה לכל היותר, ובכל זאת זהו זמן אבוד. קירוי הוא למעשה קונסטרוקציה ועבודה נוספת, שגם במקרה זה יש לקבל החלטה. האם תהיה זו בריכה עם קירוי קבוע או שהקירוי הזה יהיה מתקפל כך שאפשר יהיה להקים אותו בקלות יחסית בחורף, ולפרק ולאחסן אותו בהמתנה בחודשי השימוש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות