גנץ: “יכולתי להיות ראש הממשלה, אם ויתרתי – דורש שיכבדו דרישותיי

יו"ר כחול לבן: "אם הדבר היה תלוי ביומרות אישיות שלי, לא הייתה ממשלת שינוי" • "יש מחלוקות ויש פערים, צריך לסגור אותם - אנחנו רוצים לראות את הממשלה הזאת קמה"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"א / 31.05.2021 13:16

יו”ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (שני) בריאיון לטל שלו בכנס לשכת עורכי הדין באילת, כי הקואליציה המסתמנת איננה עובדה מוגמרת.

“יש פערים ויש מחלוקות, צריך לסגור אותם. אנחנו רוצים לראות את הממשלה הזאת קמה”, הצהיר גנץ. “לא ניכנס לתכסיסי המו”מ שנועדו להביא מישהו או לא להביא את האחר. אנחנו מפלגה גדולה יותר ממפלגות אחרות שבסבירות גבוהה יצטרפו לממשלה הזאת”.

גנץ הוסיף: “אם הדבר היה תלוי ביומרות אישיות שלי, לא הייתה ממשלת שינוי. ויתרתי על משרד ראש הממשלה. יכולתי להיות ראש ממשלה בממשלה הנוכחית. אם הייתי אומר שאני מסכים להיות ראשון ברוטציה בשנתיים וחצי הקרובות – הייתי ראש ממשלה”.

על המשא ומתן סביב תיק החקלאות, אותו דורשת כחול לבן עבור השר המכהן אלון שוסטר – אמר גנץ: “יש לנו עקרונות, סימנו אותם לפני חודש. אני מקווה שבשעות הקרובות ובימים הקרובים העניין ייסגר”.

גנץ ציין שהוא עדיין דורש לכחול לבן נציג בוועדה למינוי שופטים.

כחול לבן, כמו גם תקווה חדשה וימינה, טרם חתמה סופית על הסכם קואליציוני.

גנץ מיועד להמשיך בתפקידו הנוכחי כשר הביטחון.  חילי טרופר צפוי להמשיך בתפקידו כשר התרבות והספורט. אלון שוסטר יכהן ככל הנראה כשר החקלאות ופנינה תמנו שטה עתידה לקבל לידיה את תיק הקליטה או הרווחה.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החלום שלי שגנץ יהיה ראש ממשלה כל כך מגיע לו אחריי
    31/05/2021 14:36
    פוגל
  1. כל מה שהוא עבר.