הרב דרוקמן: זועק מנהמת ליבי. יש חרם על החרדים, איזו אחדות זו?

זקן רבני הציונות הדתית קורא לעצור: "'איך אפשר? אני זועק מנהמת ליבי. אני לא יודע אם זה רק נפתלי בנט, מה עם גדעון סער? איך הוא בוחר להקים ממשלת שמאל? סער איבד לגמרי את השקפת עולמו? את האידיאולוגיה? רק עניינים אישיים קובעים? העם בחר באופן חד משמעי ימין"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"א / 31.05.2021 09:07

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, קורא הבוקר (שני), בראיון לגלי צה”ל, לעצור את הקמת ממשלת השמאל – ומפציר בגדעון סער להסכים להקמת ממשלת ימין עם הליכוד.

בראיון אמר הרב דרוקמן: “אני זועק מנהמת ליבי, אני בוודאי מבין שאין רצון ללכת לבחירות חמישיות אבל צריכים לקיים את מה שהעם בחר בבחירות הקודמות הרביעיות, אחרת זה סילוף רצון העם, אנטי דמוקרטי ואנטי מוסרי.

“העם בחר באופן חד משמעי ימין, 72 חברי כנסת ימין, 38 ושמאל, אז איך אפשר להקים ממשלה אחרת מאשר ממשלת ימין שהיא רצון העם?”.

הרב דרוקמן הוסיף: ”צריך לנהוג כפי שהעם בחר בבחירות ולא אחרת בשום פנים. אני כבר לא מדבר על הקמת ממשלה בתמיכת תומכי טרור אבל עצם העובדה, איך אפשר? איך אפשר? אני זועק מנהמת ליבי. אני לא יודע אם זה רק נפתלי בנט, מה עם גדעון סער? יש לו שישה מנדטים והוא יכול עם ששת המנדטים שלו… גדעון סער יכול להקים ממשלת ימין והוא יכול להקים ממשלת שמאל, איך הוא בוחר להקים ממשלת שמאל?”.

הרב  שאל: ”סער איבד לגמרי את השקפת עולמו? את האידיאולוגיה? רק עניינים אישיים קובעים? צריך להשתחרר מכל השיקולים האישיים ולהעמיד את ישראל לנגד העיניים ומה טוב למדינה ולעתידה ולהמשך התפתחותה.

“זה עדיין לא מאוחר, איך שיקול דעת? הרי נפתלי אומר בצדק שהמדינה יקרה לו ואני מאמין לו, אז אם המדינה יקרה לו יחשוב על טובת המדינה, ובוודאי אני חוזר ואומר לגדעון סער שהכל בידיו וצריך להשתחרר מהדברים האחרים ולראות את העיקר לנגד העיניים ובהתאם לזה לפעול, ועדיין לא מאוחר”.

הרב דרוקמן הדגיש: ”צריכים להקים ממשלת ימין כפי שהעם רצה. סוף כל סוף קוראים לממשלה החדשה ממשלת אחדות. איזו אחדות? יש חרם על החרדים, זו אחדות? איזו אחדות? איך אפשר?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות