נתניהו: בנט מחולל את הונאת המאה, אפשר להקים ממשלת ימין

ראש הממשלה הגיב על הכרזת יו"ר ימינה כי בכוונתו לחבור ללפיד • "הדבר היחיד שמעניין אותו הוא ריצת אמוק לראשות ממשלת שמאל" • "לערכיו של בנט אין אפילו משקל נוצה, ממשלת השמאל - סכנה" • "אין אדם אחד שהיה מצביע לבנט אם היה יודע שבכוונתו להקים ממשלת שמאל"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"א / 30.05.2021 21:27

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (ראשון) נאום תקיף נגד יו”ר ימינה נפתלי בנט – שהכריז על כוונתו להקים ממשלת שמאל  עם יאיר לפיד.

“הדבר היחיד שמעניין את בנט הוא ריצת אמוק לראשות ממשלת שמאל”, אמר נתניהו. “הוא מוליך שולל את הציבור בשקרים ובסיסמאות חלולות. אותם שקרים על שנאה ופילוג ממי שנותן את ידו לשנאה ופילוג. אין אדם אחד שהיה מצביע לך אם הוא היה יודע שזה מה שתעשה – אתה מרמה את הציבור”.

הוא הזכיר: “בנט חתם על הצהרה: לא אאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה. לערכים שלי יש משקל, נפתלי, לערכים שלך אין אפילו משקל נוצה!

“מסתבר שמה שנאמר במהלך הבחירות ובזמן המבצע היו דברי סרק שנועדו להונאת בוחרים מהימין ולהעבירם שמאלה”.

ראש הממשלה הדגיש:  “מיד עם סיום המנדט של לפיד אפשר להקים ממשלת ימין. דרך אחת – שסער יכהן כראש ממשלה ראשון, אני אחריו ובנט אחריי. יש עוד אפשרות – אנחנו מדברים עם ח”כים שיכולים להשלים לנו ל-61 מנדטים. הם אומרים – ‘אם בנט יצטרך אליכם, אנחנו גם נצטרף'”.

הוא תקף: “לבנט אכפת רק מעצמו. הוא רוצה להיות ראש ממשלה לשנתיים ולא מספיקה לו שנה אחת. הוא יודע שאם יהיו בחירות הוא יימחק. לא אכפת לו מאף אחד. אם היו לו עשרים מנדטים היה הולך לבחירות.

“אני קורא לחברות ולחברים שנבחרו בקולות ימין ויש להם ערכים: אל תקימו ממשלת שמאל. זו סכנה לביטחון ישראל ולעתיד המדינה. אם תקום בעוד כמה ימים ממשלה, בישיבת הקבינט הביטחוני ישבו לפיד, הורוביץ, מיכאלי וזנדברג. תחשבו מה זה יעשה להרתעה. מה יגידו אויבינו? מה יעשו באיראן ובעזה? מה יגידו במסדרונות הממשל בוושינגטון? הם יעמדו מול איראן? הם יילחמו בחמאס? מי יסלול כבישים ביו”ש? מירב מיכאלי?”, שאל נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות