ישלוף שפן? יועץ אסטרטגי מעריך: “זה לא סוף פסוק מבחינת נתניהו”

אביב בושינסקי שוחח עם ענת דוידוב ב-ב-103FM ואמר כי ח"כית מהליכוד טענה בפניו שלנתניהו נותר עוד מהלך אחרון לסיכול ממשלת השמאל • טען: סער וליברמן רואים בבנט "פיון אותו יקריבו" • על שקד: "היא מסיימת את הקריירה שלה בכל צורה"
חרדים 10
י"ט סיון התשפ"א / 30.05.2021 18:29

היועץ האסטרטגי אביב בושינסקי שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב בתוכנית ‘איפה הכסף’ ב-103FM והתייחס להקמתה הפוטנציאלית של ממשלת השמאל.

לדבריו, בשיחה עם חברת כנסת מהליכוד הבין כי יתכן שראש הממשלה בנימין נתניהו ישלוף את הקלף האחרון, בניסיון לסכל את הקמת הממשלה שלא בראשותו.

“יש תחושה שאולי זהו לא סוף הפסוק”, אמר.

בושינסקי הוסיף: “גדעון סער ואביגדור ליברמן מסתכלים על נפתלי בנט בתור פיון אותו יקריבו. בנט עולה כדי להעיף את נתניהו, אחר כך אולי יעיפו אותו”.

עם זאת, סייג זאת וטען כי כל עוד נתניהו בתמונה, ה’דבק’ המחבר את חברי ממשלת השמאל – חזק.

הוא אף סבר, כי “קשה לראות מחלוקת ספציפית שגורמת לכך שממשלת השינוי תיפול” – והוסיף כי הגוש הימני קיבל יותר תיקים מתוך הנחה כי החרדים עשויים להצטרף אליה.

“בתקופה בה עבדתי עם נתניהו, הוא היה אומר שישחקו הנערים לפניו – יקימו ממשלת שינוי והוא יפיל אותם. היום, בגלל הבעיות המשפטיות וענייני הבית שלו, הוא נמצא בפוזיציה פחות נוחה למלחמות האלה”, ציין היועץ האסטרטגי.

בריאיון שנתן מוקדם יותר לגדי נס ברדיו צפון, 104.5FM, טען בושינסקי באשר לאיילת שקד – כי היא “מסיימת את הקריירה שלה בכל צורה גם אם ממשלת השינוי תצליח וגם אם ממשלת השינוי תכשל”.

זאת, מאחר ולכאורה שקד מגיעה מהימין, והסכמתה להצטרף לממשלת השמאל עשויה שלא להיטיב עמה.

באשר לנתניהו, בושינסקי טען כי לא העריך את בנט נכון, נותר אדיש – וטעה: “הוא חשב שרעיון ממשלת השינוי גמור, והתחיל להיות אדיש”.

הוא חתם את הראיון באומרו: “יש עד יום רביעי זמן למשחק פוליטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד עכשיו מדובר בניחוש. והניחוש שלו לא טוב משלי או שלכם
    30/05/2021 21:16
    שאול א.
  1. או מזה שלכם.
    “יועץ אסטרטגי” הוא בסך הכל מישהו שמנחש ולפעמים מצליח. זה הכל.
    גם אנחנו יועצים אסטרטגיים.