הליכוד: הדבר העקבי היחיד אצל בנט זה הונאת הבוחרים והימין

אחרי שסיעת ימינה תמכה במהלכי בנט להקמת ממשלת שמאל בתמיכת הערבים - בליכוד תוקפים: "בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות, הכל כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר" • "כשפסל את ממשלת השמאל בזמן הלחימה - זה היה רק אמצעי להסחת הדעת של הימין"
אריה ריבקינד
י"ט סיון התשפ"א / 30.05.2021 16:24

במפלגת הליכוד תקפו אחר הצהרים את יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט – בשל כוונתו להקים ממשלת שמאל בתמיכת מפלגת רע”מ.

אל תחמיץ: בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

”בזמן הלחימה בעזה בנט הצהיר שממשלת השמאל ירדה מהפרק”, אמרו בליכוד. “היום, רק שבוע לאחר מכן, למרות ששום דבר לא השתנה, בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות.

”אבל כשבנט פסל את ממשלת השמאל בזמן הלחימה, אלטרנטיבת הבחירות הייתה רלוונטית באותה מידה כמו היום. עכשיו התברר שהתירוץ הזה היה רק אמצעי להסחת הדעת של הימין”.

בליכוד הוסיפו: “בנט יודע היטב שבכל עת אם יצטרף לימין – תוקם ממשלת ימין. הדבר העקבי היחיד אצל בנט הוא הונאת בוחריו ושאר מצביעי הימין, והשלכת ‘העקרונות’ שדיבר עליהם לפח, הכל כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר”.

סיעת ימינה התכנסה בצהריים לישיבה, במהלכה תמכו חבריה פה אחד ביו”ר המפלגה נפתלי בנט.

“בנט, הציג בפני חברי הכנסת את אירועי הימים האחרונים ואת מאמציו להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בישראל. הסיעה מגבה פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות חמישיות”, נכתב בהודעת הסיעה.

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, המתנגד להקמת ממשלת שמאל, נעדר מהישיבה.

בנט ימסור הצהרה בשעה 20:00.

סיעת ימינה התכנסה לאחר שראשי סיעות גוש הימין חתמו על מכתב לח”כ גדעון סער ולח”כ נפתלי בנט, בבקשה לשמור על ביטחונה ואופייה של מדינת ישראל ולמנוע הקמת ממשלת שמאל שלטענתם תסכן את המדינה.

בפנייה הציעו כי תקום ממשלת ימין. סער יכהן כראש ממשלה החל מיום השבעת הממשלה ה-36 ולמשך שנה ושלושה חודשים.

בנוסף, ראש הממשלה נתניהו יכהן כראש הממשלה החל מתום תקופת כהונתו של סער הנקובה וזאת למשך שנתיים, ובנט יכהן כראש ממשלה ביתרת תקופת כהונת הממשלה החל מתום כהונתו של נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות