ח”כ עמיחי שיקלי נגד בנט: ‏ממשלה שדגלים שחורים מתנוססים מעליה

ח"כ עמיחי שיקלי ממפלגת ימינה נגד ראש מפלגתו • 'הדגלים השחורים' התייצבו להפגנת תמיכה מול בית שקד וסער • מפגיני שמאל מול בית בנט: "שינוי זה הכי, אחי", "בנט, אתה התקווה לשינוי, אל תאכזב"
אריה ריבקינד
י"ט סיון התשפ"א / 29.05.2021 23:33

ח”כ עמיחי שיקלי ממפלגת ימינה הגיב הערב (מוצאי שבת) על הדיווחים על ממשלת השמאל שנרקמת על ידי מנהיג מפלגתו – וצייץ: “‏ממשלה שדגלים שחורים מתנוססים מעליה”.

אל תחמיץ: בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

מפגינים של תנועת השמאל ‘הדגלים השחורים’ קיימו הערב מפגן תמיכה מול ביתה של איילת שקד ומול ביתו של גדעון סער בתל אביב בקריאה להפיל את ממשלת הימין ולהקים ממשלת שמאל עם יאיר לפיד.

גם ליד ביתו של נפתלי בנט ברעננה הפגינו הערב אנשי שמאל, שקראו בין היתר “ביבי הביתה, בנט לבלפור”. על השלטים שנשאו נכתב: “שינוי זה הכי, אחי”, “בנט, אתה התקווה לשינוי, אל תאכזב”.

שרת התחבורה מירי רגב תקפה הערב: “בדיוק לפני שנתיים הובילו נפתלי בנט ואיילת שקד את מדינת ישראל לכאוס פוליטי עם מיזם ״הימין החדש״ שקרס ושרף את קולות הימין מתחת לאחוז החסימה.

“היום הם דוהרים לממשלת שמאל עם קולות מצביעי הימין שנגזלו בהונאה פוליטית מהחמורות שידענו. אז והיום האגו חסר המעצורים של בנט ושקד ממיט אסון על המחנה הלאומי. יש לכם עוד זמן להתעשת, אל תמכרו את ערכי הימין”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות