שיקלי כתב לסיעתו: “אל תתנו יד לשמאל” – וזה מה שעשה אחר כך

הושג הסכם בין מפלגת העבודה ומפלגת יש עתיד: תקבל תחבורה, ביטחון פנים והתפוצות מרב מיכאלי תכהן כשרה בוועדה למינוי שופטים • סמוטריץ' לשקד: "בהצלחה עם השותפה הבכירה שלך לממשלת השמאל-תומכי טרור במינוי 4 שופטים שמרנים"
אריה ריבקינד
י"ז סיון התשפ"א / 28.05.2021 14:52

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה קרא בצהרים (שישי) לחברי סיעתו שלא להקים ממשלת שמאל ולקבל את הצעת הליכוד.

תחמיץ? בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

“איילת, עידית וניר, חבריי לדרך, בשבועות האחרונים נוכחנו שוב כי במזה״ת אי אפשר לחמוק מסוגיות לאומיות וביטחוניות גם לא לרגע”, כתב שיקלי בחשבון הטוויטר שלו. “קיבלנו השבוע עדות נוספת לחתירה המתמשכת של בג״ץ תחת סמכויות נבחרי העם. אני מפציר בכם, עמדו בהבטחות שלנו לציבור בוחרינו, אל תתנו את ידכם להקמת ממשלת שמאל”.

מאוחר יותר עזב שיקלי את קבוצת הוואטסאפ הפעילים הראשית  ‘כרישי ימינה’. בשבוע שעבר יצא שקלי מקבוצת ‘הטייסת’ של אנשי ימינה.

בתוך כך, בצהרים הושג הסכם בין מפלגת העבודה ומפלגת יש עתיד.

במסגרת המו״מ הגיעו הצוותים להסכמה על עיקרי קווי היסוד של הממשלה. מפלגת העבודה תקבל את תיקי התחבורה, ביטחון הפנים ותפוצות, שני חברים בקבינט המדיני ביטחוני וראשות ועדת העבודה הרווחה.

כמו כן הושגו הסכמות בנושאי דת ומדינה מבלי לפרט. יו”ר המפלגה, מרב מיכאלי, תכהן כשרה בוועדה למינוי שופטים.

בתגובה כתב ח”כ בצלאל סמוטריץ:  “בהצלחה לאיילת שקד עם השותפה הבכירה שלה לממשלת השמאל-תומכי טרור במינוי 4 שופטים שמרנים לבית המשפט העליון כדי להמשיך את מה שהיא התחילה בו כשרת משפטים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה לא בסדר אצל שיקלי?!
    28/05/2021 17:15
    יוסף
  1. האם שיקלי קיבל שוחד מהליכוד כדי לנסות לשבש את ממשלת השינוי? איך שיקלי קורא “ממשלת שמאל” לממשלה שרוב רובה הוא ימין-מרכז חזק
    (בנט-סער-ליברמן-גנץ-לפיד)! למה שיקלי לא קורא לממשלה הנוכחית של נתניהו עם כחול לבן ועם 2 שרים מהעבודה “ממשלת שמאל”? האם רק לביבי מותר לשתף פעולה עם מפלגות מהשמאל, כמו שביבי עשה בממשלה עם ציפי ליבני ועם לפיד?! האם שיקלי הערכי והמוסרי נפל בפח של ביבי ואיבד כל שפיות וכל יכולת אבחנה? אין שום הבדל בין ממשלת ביבי לממשלת השינוי! מרץ והעבודה הם מזעריים וללא כל השפעה! לקרוא לממשלת השינוי “ממשלת שמאל” זאת הונאה! שיקלי תתעורר אתה תומך בביבי המושחת שירמוס אותך ברגע שתצטרף אליו! עדיין לא מאוחר לתקן את הטעות הקריטית שעשית!

  2. עצוב,
    30/05/2021 08:53
    אביב אטלס
  3. אבל הסימנים היו על הקיר.